Becker Cascade en MP3 files

TJJSV
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2008 11:45

Becker Cascade en MP3 files

Bericht door TJJSV »

Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en ben van plan een een becker cascade 7944 of 7941 aan te schaffen :lol: .
Nu heb ik een vraag waar ik egenlijk geen antwoord op kan vinden in de handleidingen die ik al
het ge-download. Ook op het forum kan ik hier niets over vinden (of ik zoek gewoon verkeerd :?: )

Kun je, als je Mp3's op een CF kaart zet door de folders/artiesten en albums heen bladeren en vervolgens het
gewenste nummer of album opzoeken en afspelen? (een beetje zoals dat ook op een ipod gaat).

En geld dit ook voor de optionele Ipod adapter van becker, bedien je dan echt de ipod met album/artiest etc, of is het zoals bij veel systemen alleen volgend/vorig nummer of volgende/vorige playlist :cry: ?

Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
roever
Average Member
Average Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 feb 2006 17:48

Bericht door roever »

Over de Ipod adapter kan ik je niet ze veel vertellen, die heb ik geen. Over de MP3's op een CF wel: Op een CF kaart kun je mappen aanmaken, de radio geeft deze mappen dan weer. Je kunt een map afspelen, shuffle in de map laten spelen of shuffle over alle mappen laten spelen.

Je kunt ook standaard play-lists aanmaken en die gebruiken om artiesten / nummers te groeperen. Je kunt geen playlists aanmaken in de radio, het is dus niet mogelijk om de radio de opdracht te geven om alle nummers van Michael Jackson uit de verschillende playlists / mappen te spelen. Als je dat wilt moet je alle nummers in een map of playlist zetten.

Je kunt overigens ook nog MP3's op de CF kaart met de navigatiesoftware zetten. Daar is nog ongeveer 300 mb vrij. Tevens kun je natuurlijk nog MP3's op een CD'tje zetten, waardoor je (zonder de Navigatie CF te verwijderen) ongeveer 1000 mb aan MP3's kunt meenemen terwijl je gewoon kunt navigeren.
Golf V TDI Comfortline 2006 > Navigatie en Entertainment door Becker Cascade 7944

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TJJSV
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2008 11:45

Bericht door TJJSV »

Roever, bedankt voor je antwoord. Als ik het goed begrijp kun je door de lijst met folders heen lopen/scrollen
en zo de gewenste folder inhoud afspelen. Dat klink goed!

Weet nog iemand ook hoe dit zit me de becker-ipod adapter?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Becker Cascade 7944 navigatie bijwerken
    door SabineGaag » 09 dec 2018 16:01 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 1
    Weergaves: 1054
  • Becker Traffic Pro. no fix!
    door Gus » 06 aug 2014 12:50 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 820
  • Becker Traffic Pro. no fix!
    door Gus » 22 jun 2014 18:57 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 954
  • Becker Traffic Pro kaarten updaten.
    door petertje007 » 16 jul 2015 20:29 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 2634
  • Becker Transit 50 software update
    door DickRijneker » 18 nov 2014 02:29 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 748
  • Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
    door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 667
  • Becker Carminat 5000 doet niks meer.
    door Verstappen » 31 jul 2015 19:25 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 595

Terug naar “Vaste Becker systemen”