RNS 510 stuk?

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
FDY
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 dec 2011 09:46

RNS 510 stuk?

Bericht door FDY »

Hallo,

Ik heb een rns 510, in jan 2009 nieuw in gebruik genomen ( in nieuwe auto)
Nooit problemen mee gehad. Ook nooit firm ware updates gedaan behalve de navigatie software
met officiele dvd.

Sinds gister uit het niets werkt hij niet meer. Hij gaat wel aan, vindt bv wel mijn gps locatie, maar na een minuut rijden
is hij het spoor bijster. De radio werkt dan nog wel maar erg traag, ook de knoppen reageren niet of nauwelijks.
De bediening op het stuur werkt dan ook niet meer. Na 5 minuten reset hij zichzelf en start hij weer op.
Het begint dan weer van voor af aan. Als ik de auto uit doe kan de muziek soms nog een minuut of wat doorgaan, en daarna gaat hij uit.

Ik heb hem er even uitgehaald en het viel mij op dat de ventilator niet werkt, terwijl ik deze altijd wel aanwezig vond. Ook na afzetten van de motor draaide deze nog wel eens door.

Wat zou dit euvel kunnen zijn? Wie herkent dit?

Bij voorbaat dank

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Re: RNS 510 stuk?

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Zie titel!
http://www.oemrepair.nl" onclick="window.open(this.href);return false; breda
Francois helpt je gegarandeerd
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
FDY
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 dec 2011 09:46

Re: RNS 510 stuk?

Bericht door FDY »

Het vervolg. De dealer stelde voor om de rns op te sturen naar hun eigen reparateur en na 5 !weken vandaag weer terug.
auto weer opgehaald, motor aan, rns aan, iphone gekoppeld en na 5 minuten rijden reset hij zichzelf weer, vindt zijn locatie niet en de hele ratameplan herhaald zich als boven beschreven. grrrrr

dit kan niet denk ik, dus met een ingeving voor de aardigheid de iphone bt uitgezet. En waarempel geen enkel probleem meer....dus er gaat iets mis met de bt verbinding, iphone en de rns510. Vreemd want de iphone heb ik sinds feb. afgelopen jaar, altijd feilloos gewerkt en ineens problemen. Wat is er veranderd, niets aan de rns, alles is legaal, firmware niet mee geknoeid. Dan de iphone 4 g, in september geupgrade naar ios 5. gaat het daar mis.... vreemd dat dit dan 3 maand later pas komt.

voor de bt communicatie met de rns heb ik een kufatec fiscon bt module versie 1.67, gaat het hiermee mis?
vanuit het niets of heeft de update van de iphone hier iets mee te maken? of is de fiscon overleden.

btw
ik had tijdelijk een andere rns versie zonder nav. te leen. hier werkte de bt verbinding goed, tot na de kerst, 2 weken bijna niet gereden. ga weer naar het werk en de iphone connect met de bt en de rns en de rns gaat direct op de phone stand staan en gaat er niet meer vanaf, alsof ik continue bel maar dit gebeurd niet, bellen lukt wel, bij verbreken schakelt hij kort over op de radio maar springt dan weer in de phone stand? ook vreemd dat eerst niet gebeurd en dan ineens wel.

wie heeft raad of ervaring, herkent dit of heeft een ingeving?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Re: RNS 510 stuk?

Bericht door wmp »

FDY schreef:de iphone 4 g, in september geupgrade naar ios 5
FDY schreef:kufatec fiscon bt module versie 1.67
Misschien kan die kufatec fiscon ook ge-update worden ?
Denk dat er toch iets in die richting gedacht moet worden :speechless_:
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • TomTom Rider sd kaart stuk
    door freddegret » 01 okt 2016 21:28 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 587
  • Avic-F900BT bluetooth module stuk / vervangen
    door Steff&finn2013 » 05 okt 2015 23:14 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 652

Terug naar “V.A.G”