[Foto] RNS 510 SOFTWARE UPDATE

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Angelavw
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 apr 2012 15:06

[Foto] RNS 510 SOFTWARE UPDATE

Bericht door Angelavw »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Angéla en ik ben nieuw hier. Ik heb al gelijk een vraag en hoop dat iemand mij hiermee zou kunnen helpen. Ik heb een kennis die opzoek is naar een update. In het boekje van zijn Volkswagen Caravelle staat dat het navigatiesysteem een RNS-510 is. Op dit moment werken er een aantal functies niet. Zo kan er geen contact gemaakt worden met bluetooth. (hij ziet hem wel en zegt dat het een kenwood is?) en blijft ook het beeld weg van een dvd wanneer de auto rijdt (Er zullen vast nog meer dingen missen). Om jullie zo goed mogelijk te informeren heeft mijn kennis laatst het systeem eruit gehaald om zo foto's te maken van alle informatie op de onderkant. Hier 2 foto's daarvan.Afbeelding
en
Afbeelding. Ik hoop dat jullie mij precies kunnen vertellen welke update hier op moet, hoe het installeren hiervan moet, en waar ik de software vandaan kan halen.
Alvast bedankt voor jullie tijd !

Met vriendelijke groet,

Angéla

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Peter
Average Member
Average Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 31 aug 2011 21:07

Re: [Foto] RNS 510 SOFTWARE UPDATE

Bericht door Peter »

Waarom wil je systeem update ???
Bluetooth werk icm module die ergens in je auto zit. Is deze module geschikt voor je telefoon ???
De video signaal is beveiligd daarom gaat het beeld op zwart.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angelavw
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 apr 2012 15:06

Re: [Foto] RNS 510 SOFTWARE UPDATE

Bericht door Angelavw »

Graag wil mijn kennis zijn software updaten, omdat hij vaak met de auto naar het buitenland gaat. Navigatiesysteem moet dus up-to-date zijn. Daarbij heeft hij problemen met de beveiliging die ervoor zorgt dat er geen DVD gekeken kan worden tijdens het rijden. Wij dachten dat door middel van een update dit voorkomen kan worden.

Uit jouw reactie krijg ik de indruk dat het dus niet zo is. Is er wel een andere manier?. De telefoon is een iphone en volgens mij is dat 1 van de weinige telefoons die zeker vanaf 2010 in elke auto zou moeten passen qua bluetooth. Helaas nog niet de module gevonden. Als dit er al is.. Er hangen wel microfoons boven de bestuurders stoel.. Heel vreemd. Iemand die ons kan helpen?

Met vriendelijke groet,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Peter
Average Member
Average Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 31 aug 2011 21:07

Re: [Foto] RNS 510 SOFTWARE UPDATE

Bericht door Peter »

Zo te zien wil jij niet de firmware voor je RNS updaten maar de Europa kaart. Op marktplaats staan genoeg dvd's te koop aangeboden. De laatste versie is V8.
Zoals ik al eerder zei is het video signaal beveiligd daarom gaat het beeld op zwart. Dit kan je via software verhelpen of via iemand op marktplaats die zo iets doet. Als ik je mag adviseren, zoek iemand via marktplaats want de kans is groot dat je, je firmware om zeep helpt als het fout gaat.
Wat de telefoon betreft er moet ergens een module in je auto zitten die de communicatie tussen je RNS en je telefoon verzorgt.
Module type 5N0035730D werkt heel goed met IPhone.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • DNX7150DAB software update
    door peterp0st » 12 sep 2016 09:36 » in Kenwood
    Reacties: 3
    Weergaves: 986
  • update systeem software
    door bartmans » 15 jul 2014 15:53 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1229
  • Becker Transit 50 software update
    door DickRijneker » 18 nov 2014 02:29 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 746
  • Kia Cee'd navigatie software update, alternatief?
    door Johnnyboy » 22 jan 2015 14:24 » in Kia
    Reacties: 0
    Weergaves: 1049
  • Grundig M5 software/firmware update
    door owee9292 » 16 jul 2015 21:42 » in Grundig
    Reacties: 3
    Weergaves: 6567
  • Pioneer Software
    door robsel » 29 jan 2015 11:57 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 3
    Weergaves: 1110
  • Software van PC5100
    door Moto » 04 nov 2014 22:51 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 466

Terug naar “V.A.G”