RNS 500 en 510 navi

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Mbt die coax stekker; Het feit dat er 3 aansluitingen achterop de navunit zitten, heeft dat te maken met een andere (meer-)uitvoering??
Er kunnen standaard 2 antennes wordn aangesloten ivm betere ontvangstcondities.

Hoe zou je willen pairen als er niet eens een BT ontvanger aanwezig is? Daarvoor heb je een BT kit nodig zoals bij vrijwel elke andere navigatie. De voorziening in de navigatie is alleen de software die de gegevens van de carkit laat zien en deels bedienbaar maakt, maar uitsluitend via een speciale premiumkit.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bridge
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jan 2008 17:19

Bericht door Bridge »

Gerritje,

Het feit dat er geen BT ontvanger in de unit aanwezig is wist ik dus niet. Maar gezien de multimedia vooruitgang in deze unit tov de voorgaande uitvoeringen dacht ik....
Tevens het idee dat er dan misschien wel middels een interfacebox een BT ontvanger gekoppeld kan worden aan de unit, dus dan krijg je zeg maar hetzelfde idee als de premium unit. :wink:

En dat van die 2 antennes. Is het dan zo dat er uitvoeringen zijn waar er standaard 2 antenne kabels aanwezig zijn in de console tbv beter ontvangst??

Gr. Rien

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Hoe het nu zit weet ik niet maar normaliter zaten er bij de MFD2 inderdaad 2 antennes. Niet bij de RNS300.
Misschien dat de RNS510 standaard wordt ingebouwd tezamen met de eerder genoemde diversity stekker.

Je kunt op de RNS510 elke willekeurige carkit aansluiten waar een mute draad en 2 LS draden uitkomen. BT functionaliteit krijg je alleen met een BT kit, ondanks jouw verwachtingen.
Die interface is er ook; de Premium Kit. Vrijwel niet naderhand in te bouwen. Zie voorgaande posts ook over de kosten en onzekere uitkomst.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bridge
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jan 2008 17:19

Bericht door Bridge »

Dank zover weer voor de heldere uitleg.
Misschien dat er (ooit) nog eens een BT receiver wordt ontwikkeld om aan te sluiten op de unit. Zat hobbyisten op de wereld :D
Vooralsnog heel blij met de standaard VW carkit. Maar ik haal graag zoveel mogelijk uit de RNS510 :lol:

Maandag ffe checken of de dealer de juiste stekker heeft besteld (dank nogmaals voor het artikelnummer) voor aansluiting coax kabels.

Nou heb ik ns ffe uitgebreider diverse topics zitten lezen alhier (interessante onderwerpen en reacties...) en dacht ik ook te lezen dat de interface ( die ik tevens ook heb gekocht....) om DVD vrij te schakelen tijdens het rijden ook (negatieve) gevolgen heeft voor de navigatie functionaliteit??! :shock:
Of lees ik dat verkeerd?
De interface (kabelboom met blackboxje welke je tussen de unit en de af-fabriek kabelboom/stekker plaats) die ik erbij heb gekocht vind zijn geboorte in Polen en is gemaakt december 2007.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Nou heb ik ns ffe uitgebreider diverse topics zitten lezen alhier (interessante onderwerpen en reacties...) en dacht ik ook te lezen dat de interface ( die ik tevens ook heb gekocht....) om DVD vrij te schakelen tijdens het rijden ook (negatieve) gevolgen heeft voor de navigatie functionaliteit??!
Of lees ik dat verkeerd?
De interface (kabelboom met blackboxje welke je tussen de unit en de af-fabriek kabelboom/stekker plaats) die ik erbij heb gekocht vind zijn geboorte in Polen en is gemaakt december 2007.
Ga er maar van uit dat ze niet deugen en de navigatie (tijdelijk) grondig ontregelen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bridge
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jan 2008 17:19

Bericht door Bridge »

Hmmm.... da's wel zonde geld dan. € 140,--
Ik zal 'm vd week 'ns uitproberen als alle kabeltjes weer gemaakt zijn en zal dan m'n feed-back geven op de interface box.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bridge
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jan 2008 17:19

Bericht door Bridge »

Als ik nu een versterker met subwoofer wil aansluiten op de RNS510 middels tulp stekkers, zijn daar ook kabelsetjes voor te krijgen?
Ik heb Ebay etc al bezocht, maar wordt er niet echt wijs uit. Lijkt allemaal betrekking te hebben op de RNS2 versies.

Mocht iemand wat weten, dan verneem ik graag.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
joptroot
Junior Member
Junior Member
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 jan 2008 15:13

Bericht door joptroot »

Bridge schreef:Als ik nu een versterker met subwoofer wil aansluiten op de RNS510 middels tulp stekkers, zijn daar ook kabelsetjes voor te krijgen?
Ik heb Ebay etc al bezocht, maar wordt er niet echt wijs uit. Lijkt allemaal betrekking te hebben op de RNS2 versies.

Mocht iemand wat weten, dan verneem ik graag.
Beste,

Bedoel je zoiets? =>
http://www.tixxon.de/product_info.php?i ... igung.html

Weet niet of het in NL ook leverbaar is (wordt)..

Groeten,

Jargo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bridge
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jan 2008 17:19

Bericht door Bridge »

Hoi Jargo,

Dit soort interfaces had ik idd wel gevonden her en der, maar ik weet niet of ik hiermee een versterker kan aansturen. Volgens mij is dit meer een ingang ipv een uitgang.

Maar dank in ieder geval.
Gr. Rien

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bridge
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jan 2008 17:19

Vrijschakeling DVD op de RNS510

Bericht door Bridge »

Sinds gisteren RNS 510 (naderhand inbouw, t.v.v. RNS300 in Passat modeljaar 2007) mét zo'n 'dure' vrijschakelbox tussen de kabelboom en de unit bij de VW dealer laten plaatsen, maar helaas;

De navigatie is behoorlijk ontregeld! :?

1- geen gesproken begeleiding meer.
2- geen automatisch in- en uitzoomen meer.
3- herberekenen lijkt ook niet meer te werken.
4- de BC+ geeft alleen nog maar off-road in display (zelfde resultaat als in het split screen op de RNS510 nav)

Te horen gekregen dat je door zo'n seconde of 5 de 'ster'-knop op je multifunctionele stuurwiel in te drukken deze vrijschakel functie kan in- en uitschakelen. Uitschakelen vrijschakeling zou weer het navigatie probleem moeten oplossen...

Helaas.....ik behoud DVD beeld tijdens rijden en krijg het niet uitgeschakeld en navigatie dus blijvend ontregeld :cry:

Iemand een ander idee, dan om de vrijschakeling er weer tussenuit te halen en veel geld weg te gooien?

Als de vrijschakeling er dus NIET tussen zit (ook getest) dan werkt de navigatie wel naar behoren!!!

Als extra info het volgende:
RNS510 is van productie Dec'07
HW: H04
SW: 1000
Af te lezen op de sticker van de unit.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Gerritje schreef:Ga er maar van uit dat ze niet deugen en de navigatie (tijdelijk) grondig ontregelen
Kijk dat vind ik nou echt lachen :roll: Wegflikkeren, ik had je gewaarschuwd! :) Gewoon geen DVD kijken onder het rijden en niet zeuren over die eeuwige bijrijder die zich anders zo verveelt! :wink:

En overigens is de HW versie H074 icm SW 1000
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bridge
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jan 2008 17:19

Bericht door Bridge »

Beste Gerritje,

Ik vind het dus NIET IETS om te lachen!! En ik vroeg ook om ideeen ANDERS DAN kabel ertussen uit en dus geld weggooien (weg van de minste weerstand en getuigd niet echt van hulp)
Sorry overigens voor de tikfout bij HW versie. Blijft mensenwerk dat tikken.

Laat ik tevens opmerken dat ik inmiddels al andere leveranciers heb gesproken en allemaal beweren ze dat de handeling middels het 'ster'-knopje moet werken bij hun vrijschakel units. Vandaar mijn vraag om hulp ( en niet eigen schuld, dikke bult scenario's) als ik iets misschien over het hoofd heb gezien.

Daar de vrijschakelingen blijkbaar tóch veel verkocht worden moet toch iets zeggen.
Of je wel of niet tijdens het rijden naar DVD wil kijken is altijd nog puur persoonlijk lijkt mij, dus als er de mogelijkheid wordt geboden om er gebruik van te maken dan is het toch ook wel leuk als het werkt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Dan is het misschien wel aardig om naar een andere leverancier te gaan en de volgende € 150 weg te smijten want er deugt er niet één. Dat ze verkocht worden wil niet zeggen dat ze allemaal goed werken en de leverancier is meestal niet zo'n erg betrouwbare bron voor dit soort kwalificaties.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chief
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2007 13:47

Bericht door Chief »

Rij inmiddels een week rond in mijn nieuwe Passat met een RNS510 (niet af fabriek). Ben erg tevreden over het systeem. Het systeem is tot nu toe erg snel bij bv het switchen van opties. Navigatie werkt uitstekend (fix is bijna direct bij starten auto al gebeurd) op een paar puntjes na. Kleine minpuntjes:

- systeem roept op te letten voor stilstaand/langzaam verkeer terwijl je al lang en breed in de file staat :-)
- uitspraak van plaatsnamen in het Nederlands is slecht te verstaan danwel onherkenbaar
- kopieren van CD naar HDD gaat vrij traag
- kan nergens datum/tijd weergave tonen terwijl je wel de tijd en datum kan instellen
- nog niet getest of Divx ook wordt geaccepteerd maar ik ga ervan uit van niet

Binnenkort wordt er een Parrot carkit geinstalleerd. Hoop dat dat goed gaat en even kijken of de "Phone" knop nog steeds alleen "mute". Ben bang van wel.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
joptroot
Junior Member
Junior Member
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 jan 2008 15:13

Re: Vrijschakeling DVD op de RNS510

Bericht door joptroot »

Bridge schreef:Sinds gisteren RNS 510 (naderhand inbouw, t.v.v. RNS300 in Passat modeljaar 2007) mét zo'n 'dure' vrijschakelbox tussen de kabelboom en de unit bij de VW dealer laten plaatsen, maar helaas;

De navigatie is behoorlijk ontregeld! :?

1- geen gesproken begeleiding meer.
2- geen automatisch in- en uitzoomen meer.
3- herberekenen lijkt ook niet meer te werken.
4- de BC+ geeft alleen nog maar off-road in display (zelfde resultaat als in het split screen op de RNS510 nav)

Te horen gekregen dat je door zo'n seconde of 5 de 'ster'-knop op je multifunctionele stuurwiel in te drukken deze vrijschakel functie kan in- en uitschakelen. Uitschakelen vrijschakeling zou weer het navigatie probleem moeten oplossen...

Helaas.....ik behoud DVD beeld tijdens rijden en krijg het niet uitgeschakeld en navigatie dus blijvend ontregeld :cry:

Iemand een ander idee, dan om de vrijschakeling er weer tussenuit te halen en veel geld weg te gooien?

Als de vrijschakeling er dus NIET tussen zit (ook getest) dan werkt de navigatie wel naar behoren!!!

Als extra info het volgende:
RNS510 is van productie Dec'07
HW: H04
SW: 1000
Af te lezen op de sticker van de unit.
Dat is vervelend om te horen!! Ontzettend jammer dat het niet werkt..
Te meer omdat ik op dit moment OOK een passat (2007) rijd met RNS 300 en OOK graag wil upgraden en OOK graag die vrijschakeling zou willen gebruiken.. :)
Mag ik vragen waar je de vrijschakeling hebt gekocht?
Zou dit voor *alle* vrijschakelingen gelden?
Groet,
Jargo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
joptroot
Junior Member
Junior Member
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 jan 2008 15:13

Bericht door joptroot »

Bridge schreef:Beste Gerritje,

Ik vind het dus NIET IETS om te lachen!! En ik vroeg ook om ideeen ANDERS DAN kabel ertussen uit en dus geld weggooien (weg van de minste weerstand en getuigd niet echt van hulp)
Sorry overigens voor de tikfout bij HW versie. Blijft mensenwerk dat tikken.

Laat ik tevens opmerken dat ik inmiddels al andere leveranciers heb gesproken en allemaal beweren ze dat de handeling middels het 'ster'-knopje moet werken bij hun vrijschakel units. Vandaar mijn vraag om hulp ( en niet eigen schuld, dikke bult scenario's) als ik iets misschien over het hoofd heb gezien.

Daar de vrijschakelingen blijkbaar tóch veel verkocht worden moet toch iets zeggen.
Of je wel of niet tijdens het rijden naar DVD wil kijken is altijd nog puur persoonlijk lijkt mij, dus als er de mogelijkheid wordt geboden om er gebruik van te maken dan is het toch ook wel leuk als het werkt.
Even wat anders nog: als men beweerd dat de Vrijschakeling met * knopje is te deactiveren (als ik het goed begrijp) en het werkt niet. Dan is er iets mis met het product. Ander gesteld: men heeft iets beloofd, verkocht en niet waargemaakt en zou je je geld toch terug moeten krijgen(?)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
joptroot
Junior Member
Junior Member
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 jan 2008 15:13

Re: Vrijschakeling DVD op de RNS510

Bericht door joptroot »

Bridge schreef:Sinds gisteren RNS 510 (naderhand inbouw, t.v.v. RNS300 in Passat modeljaar 2007) mét zo'n 'dure' vrijschakelbox tussen de kabelboom en de unit bij de VW dealer laten plaatsen, maar helaas;

De navigatie is behoorlijk ontregeld! :?

1- geen gesproken begeleiding meer.
2- geen automatisch in- en uitzoomen meer.
3- herberekenen lijkt ook niet meer te werken.
4- de BC+ geeft alleen nog maar off-road in display (zelfde resultaat als in het split screen op de RNS510 nav)

Te horen gekregen dat je door zo'n seconde of 5 de 'ster'-knop op je multifunctionele stuurwiel in te drukken deze vrijschakel functie kan in- en uitschakelen. Uitschakelen vrijschakeling zou weer het navigatie probleem moeten oplossen...

Helaas.....ik behoud DVD beeld tijdens rijden en krijg het niet uitgeschakeld en navigatie dus blijvend ontregeld :cry:

Iemand een ander idee, dan om de vrijschakeling er weer tussenuit te halen en veel geld weg te gooien?

Als de vrijschakeling er dus NIET tussen zit (ook getest) dan werkt de navigatie wel naar behoren!!!

Als extra info het volgende:
RNS510 is van productie Dec'07
HW: H04
SW: 1000
Af te lezen op de sticker van de unit.
Beste Rien,

Is dit een alternatief:
@Jargo76
If you use this one, there shouldn`t be any interference with the Navigation.

http://www.tixxon.de/product_info.php?i ... S-510.html

I don`t know if it`s still the same, but you can switch it on/off by triggering the Star-Button on the Steering-Wheel.

I ordered one today.

Cya
Bron: http://www.motor-talk.de/forum/sammelth ... ml?page=24

Gr.
Jargo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Bij mijn weten zijn al dat soort systemen gebaseerd op "het onderbreken van de puls" met alle gevolgen van dien.
Alleen een systeem dat ingrijpt op de interne SW van de 510 zou dat anders kunnen regelen, maar zoiets is er niet, vooralsnog. Over de (on)wenselijkheid daarvan is al een heleboel geschreven op dit forum, die discussie hoeven we wat mij betreft niet over te doen :roll:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

Ik heb bij Dietz de vraag uitstaan of zij al een vrijschakeling voor de RNS510 alias Columbus in het programma hebben. In de regel is het spul van Dietz èn duur èn goed.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bridge
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jan 2008 17:19

Vrijschakeling dvd

Bericht door Bridge »

Goed nieuws inzake de vrijschakelmodule voor dvd.

De leverancier heeft inderdaad naast mij nog een aantal probleemgevallen te horen gekregen en heeft al actie richting de fabrikant ondernomen. Zij onderkennen ook het probleem zoals eerder door mij geschetst en komen eind komende week met de nieuwe release welke keurig naar mij wordt opgestuurd.
So far goede service.
Keep you informed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Robertino
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 jul 2007 13:08

Bericht door Robertino »

Ik kwam deze converter tegen die het mogelijk zou moeten maken (als ik het duits goed heb gelezen) om de RNS 510 ook in te bouwen in een Canbus 1.6 systeem als een Touareg uit 2006
http://www.tixxon.de/product_info.php?i ... lator.html

Mijn vraag is of het allemaal wel gaat werken?
Wat ik tot nu toe weet is dat je met de huidige (via JNCS) te kopen converters geen gebruik kan maken van het middenschermpje tussen je toerenteller etc voor navigatie instructies. Wil de RNS510 graag inbouwen, maar dan moet wel alles goed werken...
Ook mijn achteruitrijkamera etc.

Weet iemand hier iets meer van???

Alvast bedankt.

Robertino

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Het is een begrijpelijke vraag maar wat jij wilt kan op geen enkele wijze tot stand worden gebracht.
De converter maakt van het 1.6 protocol een analoog signaal dat daarna weer wordt vertaald naar 2.0 protocol.
Het werkt maar één kant op en het gevolg is dat je de navigatie kunt gebruiken, dat de navigatie deels correct reageert op contact en dat je er verder helemaal niks aan hebt. Geen stuurwielbediening niets.
Uiteraard werkt het infoschermpje niet omdat er geen info uit de navi terug wordt gekoppeld, de telefoon werkt niet correct, en je achteruitrijcamera kun je ook vergeten omdat de video-interface volkomen anders is dan de bestaande aansluiting en protocol.
Het lijkt er op dat je in de Touareg met CAN 1.6 veroordeeld blijft tot de rampzalige MFD2 DVD :evil:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

De converter maakt van het 1.6 protocol een analoog signaal dat daarna weer wordt vertaald naar 2.0 protocol.
Het gaat over een ander soort adapter, die bestaande CAN omzet. Hiermee was ik net te snel met het antwoord.

De door jou genoemde adapter maakt CAN signalen uit de reeds in de auto aanwezige analoge signalen als CAN niet beschikbaar of incompatibel is. Het resultaat is hetzelfde, je kunt hem gebruiken en daar is alles mee gezegd.
Feitelijk is een RNS510 niet bedoeld om als after market product te worden gebruikt, zelfs niet in een VW
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Om de ongelukkigen nog een beetje jaloerser te maken, een stukje uit een test in de laatste AutoVisie. Daarin worden de VW Tiguan en de Honda CR-V met elkaar vergeleken.

Over de 510 staat daar: Het navigatie systeem werkt uit de kunst, al kost het systeem wel een lieve duit
En in de tekst: Het nieuwe audio- en navigatiesysteem RNS 510 (prijs € 3150) is een werkelijk formidabel apparaat. Grafisch kun je dit systeem zo ongeveer wel als perfect omschrijven en het grote aanraakscherm vraagt amper gewenning.

De Navi in de CR-V wordt ook beschreven: Ergerlijk is de afgrijselijke damesstem in het € 3950 kostende navigatiesysteem van de Honda. Het was voor ons een reden om de elektronische kaart zonder volume te laten functioneren. Meer is er niet over gemeld....

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Robertino
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 jul 2007 13:08

Bericht door Robertino »

Bij de Canbus 1.6 --> 2.0 Converter op deze site wordt aangegeven dat alleen de MFA nog niet werkt in combinatie met de RNS510.
En als ik de pagina moet geloven zal dat ook binnenkort worden opgelost.

http://www.tixxon.de/product_info.php?i ... N-2-0.html

Hoe schat jij de kans in dat het daadwerkelijk mogelijk zal zijn???

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Navi 950 tmc
    door John67 » 15 nov 2019 09:33 » in Traffic Message Channel
    Reacties: 0
    Weergaves: 560
  • Gezocht 1 din klapscherm navi
    door Cuzoen59 » 08 mei 2016 14:47 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 526
  • navi cd voor Peugeot 406
    door Higgy » 28 nov 2014 10:54 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 6
    Weergaves: 1040
  • Kenwood DNX7250DAB Navi Probleem
    door Jordy101091 » 20 sep 2014 13:26 » in Kenwood
    Reacties: 5
    Weergaves: 2339
  • Navi 950 in Opel mokka display kleur veranderen
    door Roswell » 17 okt 2016 19:29 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 1274
  • CD70 navi talen cd van de editie navtec 2013-2014
    door Astra Twintop » 08 aug 2015 19:52 » in Opel
    Reacties: 1
    Weergaves: 1031
  • Navi 950 in Opel mokka vervangen door Android systeem
    door Niekdelfgou » 18 jun 2017 22:26 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 2130

Terug naar “V.A.G”