RNS 500 en 510 navi

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Chief
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2007 13:47

Bericht door Chief »

Ik heb zojuist een VW Passat met bouwjaar 2006 besteld. De dealer zelf kwam met de optie om daar de RNS510 in te laten bouwen ipv het oudere MFD :-). Als het goed is krijg ik binnenkort de auto en kan ik wat meer berichten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

Op zo'n dealer moet je zuinig zijn. Laat hem wel even sjekken of die RNS510 gegarandeerd gaat werken in jouw Passat. Veel plezier!
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chief
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2007 13:47

Bericht door Chief »

Dank je :-). ik hem idd gevraagd of deze VW de juiste CAN versie heeft (met dank aan deze forum) en dat alles WERKEND afgeleverd wordt. Wé zullen zien. Wellicht dat ik dan meer kan vertellen welke functies het wel en niet doen (bv telefoonboek).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Aangezien je je behoorlijk lijkt te hebben ingelezen neem ik aan dat je ook hebt begrepen dat voor je enige telefoonfunctionaliteit hebt er tenminste een hele Bluetooth Handsfreekit op moet worden aangesloten!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zeef
Average Member
Average Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 07 aug 2007 13:49

Bericht door zeef »

Gerritje schreef:Aangezien je je behoorlijk lijkt te hebben ingelezen neem ik aan dat je ook hebt begrepen dat voor je enige telefoonfunctionaliteit hebt er tenminste een hele Bluetooth Handsfreekit op moet worden aangesloten!
En dat is de PREMIUM voorbereiding voor BT natuurlijk. Of werkt het ook met de 'vaste' standaard mobiele telefoonvoorbereiding? Van die laatste ben ik overigens naarstig op zoek naar een courante lijst met cradles.

Overigens heb ik de dealer om een prijsopghave gevraagd om bij aflevering de MFD2 in te ruilen voor een RNS 510. Nog niks teruggehoord helaas.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zeef
Average Member
Average Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 07 aug 2007 13:49

Bericht door zeef »

zeef schreef:
Gerritje schreef:Aangezien je je behoorlijk lijkt te hebben ingelezen neem ik aan dat je ook hebt begrepen dat voor je enige telefoonfunctionaliteit hebt er tenminste een hele Bluetooth Handsfreekit op moet worden aangesloten!
En dat is de PREMIUM voorbereiding voor BT natuurlijk. Of werkt het ook met de 'vaste' standaard mobiele telefoonvoorbereiding? Dan heb je natuurlijk niet de spiffy on screen toestanden, maar goed.

Ben je bekend met dit systeem?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Met een gewone BT of bedrade carkit werken de telefoonfuncties niet.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zeef
Average Member
Average Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 07 aug 2007 13:49

Bericht door zeef »

Gerritje schreef:Met een gewone BT of bedrade carkit werken de telefoonfuncties niet.
Daar was ik al bang voor.... Al met al wordt dat wel een prijzige grap. Weet jij of een alternatieve carkit wel gewoon over de speakers gebruikt kan worden zoals bij de MFD2?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Elke carkit kan gebruikt worden icm de RNS510.
De mute draad aansluiten en de LS draden naar de tel in + en - en het functioneert als een zonnetje.
Het geluid wordt stomgeschakeld en de telefoon hoor je over de voorste speakers. Volume van de telefoon is separaat in te stellen. Mocht je radio en/of navi uitstaan dan wordt deze door de ontvangen oproep automatisch ingeschakeld. Als je reeds een carkit hebt kun je deze dus gewoon gebruiken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zeef
Average Member
Average Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 07 aug 2007 13:49

Bericht door zeef »

Gerritje schreef:Elke carkit kan gebruikt worden icm de RNS510.
De mute draad aansluiten en de LS draden naar de tel in + en - en het functioneert als een zonnetje.
Het geluid wordt stomgeschakeld en de telefoon hoor je over de voorste speakers. Volume van de telefoon is separaat in te stellen. Mocht je radio en/of navi uitstaan dan wordt deze door de ontvangen oproep automatisch ingeschakeld. Als je reeds een carkit hebt kun je deze dus gewoon gebruiken.
Kijk aan, dat is dan weer goed nieuws. Dan is het dus voorlopig kiezen tussen een Parrot BT. Of kijken of er een compatible cradle/handyschale van VW is voor een van mijn telefoons aangezien d'r een mobieletelefoon voorbereiding meegeleverd wordt. Tenzij de premium BT kit betaalbaar en leverbaar is maar ik vrees voor 2x nee ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik denk niet dat er een garage te vinden is die een onzekere zaak als de Premium kit als nalevering wil installeren. Dat kost je, en dat is al beschreven, met onzekere uitkomst haast € 1000.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zeef
Average Member
Average Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 07 aug 2007 13:49

Bericht door zeef »

Gerritje schreef:Ik denk niet dat er een garage te vinden is die een onzekere zaak als de Premium kit als nalevering wil installeren. Dat kost je, en dat is al beschreven, met onzekere uitkomst haast € 1000.
Ik denk het ook niet, de complicerende factor in dit verhaal is bovendien dat er intensief gerotzooid gaat worden vanwege de aanpassingen dus dat allerhande elektronica installeerplekken -zoals onder de stoelen- komt te vervallen. Gewoon (voorlopig) niet doen dus.

Ik zie dat de T5 bussen vanaf productieweek 45 uitgerust kunnen worden met een redelijk rudimentaire VW BT oplossing (de Universeller Pairing-Adapter Teilnummer 3C0.051.435.PA) . Dat lijkt me wel een aardige oplossing.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik zie dat de T5 bussen vanaf productieweek 45 uitgerust kunnen worden met een redelijk rudimentaire VW BT oplossing (de Universeller Pairing-Adapter Teilnummer 3C0.051.435.PA) . Dat lijkt me wel een aardige oplossing.
Dat hangt er maar van af. Als dit een fabrieksoplossing is kun je er vanuit gaan dat deze niet zonder meer is toe te passen in een oude Passat zoals door jou aangeschaft. In de door jou genoemde link is uitsluitend sprake van telefoonvoorbereiding en pertinet niet van naderhand inbouwen. Dat is een wezenlijk verschil ivm besturingselektronica in een aparte unit. Daarom is het ook zo prijzig. Maar je zou geluk kunnen hebben hoewel ik eht sterk betwijfel. Ik heb nog geen enkel geval gezien van naderhand inbouwen van dit soort materiaal dat tot een 100% resultaat heeft geleid, ondanks hoge uitgaven.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zeef
Average Member
Average Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 07 aug 2007 13:49

Bericht door zeef »

Gerritje schreef:
Ik zie dat de T5 bussen vanaf productieweek 45 uitgerust kunnen worden met een redelijk rudimentaire VW BT oplossing (de Universeller Pairing-Adapter Teilnummer 3C0.051.435.PA) . Dat lijkt me wel een aardige oplossing.
Dat hangt er maar van af. Als dit een fabrieksoplossing is kun je er vanuit gaan dat deze niet zonder meer is toe te passen in een oude Passat zoals door jou aangeschaft. In de door jou genoemde link is uitsluitend sprake van telefoonvoorbereiding en pertinet niet van naderhand inbouwen. Dat is een wezenlijk verschil ivm besturingselektronica in een aparte unit. Daarom is het ook zo prijzig. Maar je zou geluk kunnen hebben hoewel ik eht sterk betwijfel. Ik heb nog geen enkel geval gezien van naderhand inbouwen van dit soort materiaal dat tot een 100% resultaat heeft geleid, ondanks hoge uitgaven.
Nou.... dat zou misschien nog wel eens mee kunnen vallen, we hebben een nieuwe Multivan besteld die (nog) niet gebouwd is. Heb de aankondigingsbrief wel gekregen maar volgens de dealer staat de order nog veranderingen toe en is 'ie dus nog niet daadwerkelijk gefabriceerd. Dus wie weet, er is nog hoop ;-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik haalde je even door de war met Chief :oops:
Namen lijken ook zo op elkaar!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zeef
Average Member
Average Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 07 aug 2007 13:49

Bericht door zeef »

Gerritje schreef:Ik haalde je even door de war met Chief :oops:
Namen lijken ook zo op elkaar!
:P :P Never mind...

Dan is er ook nog optie drie, heb nog een Nokia 6310i in de la liggen en een dual SIM is zo geregeld :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik heb al jaren een 6310i met dual sim van Vodafone, en dat is icm carkit91 en een VW installatie de enige telefoon die een beroerde geluidsweergave geeft. Ra, ra?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zeef
Average Member
Average Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 07 aug 2007 13:49

Bericht door zeef »

Gerritje schreef:Ik heb al jaren een 6310i met dual sim van Vodafone, en dat is icm carkit91 en een VW installatie de enige telefoon die een beroerde geluidsweergave geeft. Ra, ra?
Geen optie 3 dus. Ben nog op zoek naar antwoorden over die VW BT module. Als ik zo de informatie op de duitse fora lees dan is het eigenlijke BT gedoe verder in de auto ingebouwd en is dat opzetstukje enkel om de boel aan te sturen. Nummerweergave oid in de display is er niet bij, wel is de stuurwielbediening mogelijk. In principe is dat wat ik het liefste wil, de stuurwielbediening. Ik heb die modules al op eBay gezien, zo snel als ik de productieweek van onze bus weet ga ik er een bestellen denk ik. Zitten zo rond de 100 euro dus een heel erge buil kan ik me er niet aan vallen temeer ik hem zo weer op eBay terug kan zetten :P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zeef
Average Member
Average Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 07 aug 2007 13:49

Bericht door zeef »


RNS510 nu verkrijgbaar als accessoire

Laatste nieuws d.d. 26-11-2007

De levering van het Volkswagen RNS510 audio/navigatiesysteem voor montage achteraf gaat vandaag van start. Het toestel blijkt feilloos te functioneren, mits de opmaak van het scherm d.m.v. de VAS tester in de stand Premium of Highline is gezet, dus niet in de stand Sportline. Deze laatste is namelijk (nog) niet beschikbaar en wanneer deze desondanks wordt gekozen, ontspoort de schermopmaak na verloop van tijd. Een klant kan de schermopmaak niet zelf veranderen, want dit is alleen mogelijk d.m.v. de VAS tester. Een eenmaal goed ingesteld systeem, blijft verder goed functioneren.

Artikelnummer RNS510: 1T0057680
Artikelnummer bijbehorende dvd West Europa: 1T0051859
Artikelnummer benodigde GPS antenne: ZA 000010A GPS

De montagehandleiding treft u aan als bijlagen: een algemene handleiding en één specifiek voor de schermopmaak.

Toestellen met een ontspoorde schermopmaak kunnen in afwijking op onderstaand bericht m.i.v. heden niet meer via garantie worden geclaimd, aangezien het probleem d.m.v. de VAS tester is te verhelpen.



Oorspronkelijk bericht d.d. 20-11-2007

Helaas moeten wij u melden, dat de verkoop van de RNS510 voor montage achteraf (artikelnummer 1T0057680) voor onbepaalde tijd is uitgesteld. Er is gebleken dat bij achteraf gemonteerde apparaten na verloop van tijd softwarematige storingen kunnen optreden, waarbij het beeld in het touch screen grotendeels wegvalt. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing voor dit probleem, maar een planning daarvan is helaas nog niet te geven. Een en ander heeft ook als consequentie, dat het Tiguan Business Pakket, waarvan een achteraf gemonteerde RNS510 deel uitmaakt, voorlopig ook nog niet geleverd kan worden. Onze excuses voor het ongemak.

Indien u RNS510 toestellen reeds heeft ontvangen voordat wij dit artikelnummer voor uitlevering blokkeerden en problemen ondervindt, dan zijn er twee opties:

Op de gebruikelijke manier claimen via afd garantie
Afwachten of er een softwareupdate verschijnt, waarmee het probleem bij reeds geleverde toestellen opgelost kan worden. Het is op dit moment nog niet zeker of een dergelijke update beschikbaar komt.


bron : weetjewel forum

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

http://www.motor-talk.de/forum/neues-na ... 46270.html
Ondanks eerdere beweringen van diverse insider bij VW dat CAN 2.0 op alle producten vanaf KW 22 -2007 beschikbaar zou zijn, blijkt de Multivan nog steeds een "oude" versie 1.6 te hebben
Nu wordt er gesproken van een introductie bij de geplande/voorziene facelift bij modeljaar 2008/2009
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerard136
Average Member
Average Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 24 sep 2007 17:36

Bericht door Gerard136 »

Gerritje, ik raak wat van slag met je antwoorden....
In een andere thread vermeldde je:
Bij modeljaar 2008 dus vanaf productieweek 22 heeft elke VW CAN 2.0
Op mijn vraag waarom de RNS2 dan nog steeds werkt antwoordde je:
Een RNS2 draait zowel met de nieuwe CAN 2.0 als met 1.6, maar de RNS510 niet met de oude 1.6
Jouw conclusie is niet juist.


Tot zover duidelijk, maar dan dit bericht:
Ondanks eerdere beweringen van diverse insider bij VW dat CAN 2.0 op alle producten vanaf KW 22 -2007 beschikbaar zou zijn, blijkt de Multivan nog steeds een "oude" versie 1.6 te hebben
Nu wordt er gesproken van een introductie bij de geplande/voorziene facelift bij modeljaar 2008/2009
Afgezien van het feit dat modeljaar 2008 al sinds week 22 geleverd wordt, zou dit dus betekenen dat mijn 2008 California met CAN 1.6 voorzien is, en dus niet met de RNS510 overweg kan. In het bericht van Zeef hierboven, afkomstig van het weetjewel.nl forum, wordt echter vermeld:
RNS510 nu verkrijgbaar als accessoire
Laatste nieuws d.d. 26-11-2007
De levering van het Volkswagen RNS510 audio/navigatiesysteem voor montage achteraf gaat vandaag van start.
Navraag bij mijn dealer leerde me dat ook voor mijn multivan de RNS 510 als accessoire geleverd kan worden (overigens met bestelnummer 7L6057680 vanwege de uitvoering met rechte hoeken). Ik heb hem dan ook direct besteld.
Waaruit dus blijkt dat ofwel de RNS met beide CAN versies overweg kan, ofwel mijn multivan van CAN 2.0 is voorzien. Ik neem tenminste niet aan dat VW een adapter meelevert, of een speciale versie van de RNS 510 produceert.

Begrijp je mijn verwarring? :?: :shock: :?:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

In dat hierboven door mij gelinkte forum staat vandaag een posting:

Gerard 136
Gereg. op: 14 Jan 2007
Berichten: 62

Geplaatst: Wo Nov 28, 2007 15:52
--------------------------------------------------------------------------------
De multivan vanaf modeljaar 2008 staat inderdaad in het lijstje van achteraf uit te rusten auto's met de RNS 510! Het artikelnummer is dan wel iets anders: 7L6057680.

Dat heeft vermoedelijk te maken met de vorm van het dashboard. De multivan heeft rechte hoeken, andere modellen afgeronde hoeken.

De prijs is 1866,- incl. BTW. Waarschijnlijk zitten de DVD (199,-) en de GPS antenne met Fakra aansluiting (42,-) daar nog niet bij, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb hem direct besteld voor mijn nieuwe bus in januari! De voorraad staat bij de importeur nog op nul, maar hopelijk duurt dat niet lang.
_________________
IQ x dB = c.
Groetjes,
Gerard 136


Daaruit zou dus blijken dat het wél mogelijk is een 510 in een T5 te plaatsen.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerard136
Average Member
Average Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 24 sep 2007 17:36

Bericht door Gerard136 »

Eeehhh, Dat was mijn posting JW.... :D
Kijk maar naar de naam in beide fora: Gerard 136 :!:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Begrijp je mijn verwarring?
Die begrijp ik wel degelijk.
Aangezien ik zelf de berichtgeving nauwlettend probeer te volgen is er af en toe ook sprake van voortschrijdend inzicht. Veel zaken zijn gebaseerd op documentatie die ik ook maar mag inzien of kan lezen via andere relaties.
Ik probeer duidelijk te maken dat er enige verwarring kan zijn ontstaan. Mbt de CAN 2.0 versie lijkt het er dus, ondanks eerdere bevestigingen van lieden zeer dicht bij de bron, op dat deze in de Multivan nog niet wordt toegespast. Facelift? Anderen beweren dat CAN 2.0 standaard is bij alle VW (muv Crafter=Mercedes)
Een RN-S2 is in ieder geval zowel bij CAN 2.0 als bij 1.6 inzetbaar.

Dat VW begonnen is met de naleveringsuitvoering van de RNS510 leidt geen twijfel, maar de tot nu toe geleverde modellen voor de Touareg, en dat is het nummer dat wordt opgegeven, werkt er in Duitsland niet één in de nieuwe Multivan. Tenminste niet volledig. Geen spraakbegeleiding, geen Boordcomputer Plus, Geen stuurwielbediening, geen automatische inschakeling en nog wat kleinigheidjes. Alle respondenten op het Motor-talk forum hebben of een adapter of één besteld waarmee de problemen zouden zijn of kunnen worden opgelost. Maar toch waarschijnlijk weer met beperkingen mbt boordcomputer en sommige functies van de stuurwielbediening. Die is namelijk bij een Multivan volledig anders dan bij een Touareg of een Touran ivm de stuureenheid.

Dat het geen eenvoudige zaak is moge duidelijk zijn.
Één van de problemen is dat VAG-COM ondank de beta software 7.10 niet met de RNS510 kan communiceren als er CAN 1.6 is geïnstalleerd. Als VAG-COM dit niet kan dan kan de computerbesturing dit al helemaal niet lijkt me.

Dus, goed ingelichte kringen en evenzogoed ingelichte anderen bestrijden elkaar met de mening over de toegepaste CAN-bus. Daar kunnen jij en ik niets aan veranderen. De praktijk in Duitsland wijst uit dat de nieuwste bus van modeljaar 2008, nog niet met de RNS510 overweg kan.

Maar als je het toestel dus inderdaad als accessoire voor achterafmontage bestelt en laat plaatsen zou ik wel 100% garantie verlangen van de garage dat eea volledig functioneel is. Of ze dat zullen garanderen waag ik vooralsnog te betwijfelen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Navi 950 tmc
    door John67 » 15 nov 2019 09:33 » in Traffic Message Channel
    Reacties: 0
    Weergaves: 560
  • Gezocht 1 din klapscherm navi
    door Cuzoen59 » 08 mei 2016 14:47 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 526
  • navi cd voor Peugeot 406
    door Higgy » 28 nov 2014 10:54 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 6
    Weergaves: 1040
  • Kenwood DNX7250DAB Navi Probleem
    door Jordy101091 » 20 sep 2014 13:26 » in Kenwood
    Reacties: 5
    Weergaves: 2339
  • Navi 950 in Opel mokka display kleur veranderen
    door Roswell » 17 okt 2016 19:29 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 1273
  • CD70 navi talen cd van de editie navtec 2013-2014
    door Astra Twintop » 08 aug 2015 19:52 » in Opel
    Reacties: 1
    Weergaves: 1031
  • Navi 950 in Opel mokka vervangen door Android systeem
    door Niekdelfgou » 18 jun 2017 22:26 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 2128

Terug naar “V.A.G”