Achteruit VW T4

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
ronabrak
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 dec 2004 10:35

Achteruit VW T4

Bericht door ronabrak »

Wie kan mij vertellen waar ik het signaal van de achteruitrijverlichting van een VW T4 kan vinden?

Bij de achterlichten is geen optie daar het een dubbelcabine is en alles is afgetimmerd.
Liefst dus ergens op de zekeringhouder of bij de bak.

gr,
Ronald

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi Ronald,

Wij hebben ook een T4 met dubbele cabine en wij hebben het signaal toch van de achterlichten gehaald. We hebben een draadje getrokken vanuit achteren totaan de dubbele cabine en daar een klein gaatje in geboord. Daar de kabel doorheen gehaald en hem keurig netjes onder de instaplaatsen weggewerkt en naar de computer getrokken. Je ziet er echt helemaal niets van (zorg dat je zo laag mogelijk boort, maar dat ie wel in de passagiersruimte komt en niet eronder (dan kun je er niks mee...)).

Bij ons gaat dat echt prima.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Asl je de achterlicht-unit opent kun je de kleuren van de draad van de achteruitrijlamp zien. Bij deze generatie VW is het hoogstwaarschijnlijk rrod/zwart/blauw.
Op het relais- en zekeringpaneel kun je dan hier de juiste draad terugvinden en meten met een proeflampje.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ronabrak
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 dec 2004 10:35

Bericht door ronabrak »

Uiteindelijk heb ik inderdaad toch maar een deel van de bekisting weggehaald uit de laadruimte en een draad vanaf de achterlichten getrokken.

Bedankt.

gr,
Ronald

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”