Waarom geen snelheidscontrole meldingen via de TMC??

Alles met betrekking tot TMC gerelateerde zaken
Forumregels
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
mvd1968
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 feb 2004 12:30

Waarom geen snelheidscontrole meldingen via de TMC??

Bericht door mvd1968 »

Ik ben een redelijke beginner op TMC gebied dus vergeef me een mogelijk onzinnige vraag:

Is het niet mogelijk en commerciel aantrekkelijk om behalve TMC informatie ook de aangekondigde en gespotte snelheidscontroles door te geven?? Via de RDS komen deze medlingen regelmatig op je autoradio maar het lijkt me mooi als deze als waarschuwing in je navigatie systeem worden geprojecteerd.

Als ik een route plan via mijn navigatiesysteem ben ik verplicht om naar de TMC zender of een cd te luisteren. Als ik dus geen geplande route rij zal ik deze zender niet aan hebben BEHALVE als ik weet dat er ook snelheidscontroles worden gemeld. Dus dat levert het station weer heeel wat extra luisteraars op :!:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mvd1968
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 feb 2004 12:30

Bericht door mvd1968 »

Niemand een antwoord?? Of is het een slecht idee?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

Het idee is wel goed alleen de informatie komt bij het TIC vandaan en dat is volgens mij een onderdeel van de KLPD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MarcelNL
Average Member
Average Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 mei 2004 21:07

Bericht door MarcelNL »

radio rijnmond heeft dat een tijdje gedaan . men gaf een afsluiting op thv de controle , werkte prima !