Spookrijder's

Alles met betrekking tot TMC gerelateerde zaken
Forumregels
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
WS
Senior Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 29 sep 2003 18:43

Spookrijder's

Bericht door WS »

Hallo

Een vraagje voor de gebruikers van de MS5500 en de MS5400 met SW-versie 910 (MO5591)

Bij de MS5000 verscheen bij de melding van een spookrijder een pop-up scherm met de melding in de trant van LETOP GEVAARLIJKE SITUATIE dit scherm kwam dwars door andere schermen heen en het maakte hierbij niet uit in welk deel van het land je reed.


Bij de MS5500 met SW-versie 910 verschijnt dit pop-up scherm niet, onlangs was er een spookrijder op de A7 bij Groningen zelf reed ik opdat moment in Zuid-Holland mogelijk dat de afstand nu bepaalt of er wel of geen pop-up melding gegeven wordt?

Wanneer je in de filelijst kijkt staat de melding er wel in, ook bij het plannen van een route naar het gebied van de spookrijder geeft deze geen pop-up melding. In het kaartscherm wordt wel het symbool van de spookrijder actief echter de v-info op route geeft ook geen melding.

Zijn er meer gebruikers met deze ervaring?

Met vriendelijke groet,
Willem.
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1

Kia Picanto<>TomTom GO950 Live

test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Heeft dat niet te maken met de horizon die je insteld?
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee maar ik kan me voorstellen dat je systeem daar rekening mee houd.
Ik weet wel dat de horizon bepaald of meldingen over een grotere afstand gemeld worden of niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Traffic Message Channel”