Wie weet wat dit nu allemaal is en bij elkaar past ?

Alles met betrekking tot Toyota en Lexus navigatie
tomramakers
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2007 18:17

Wie weet wat dit nu allemaal is en bij elkaar past ?

Bericht door tomramakers »

Ik heb via een kennis een toyota navigatie systeem gekocht, niet wetend hoe en wat .

Nu ben ik al zover gekomen dat, het beeldscherm van een TNS500 zou moeten zijn, en de computer een TNS 300(310).
volgens de toyota-dealer kan dit nooit samen werken, maar alle kabels wat erbij zitten passen wel overal in..

zie de beelden hieronder en wie kan mij meer info geven hierover.. ik kan het nog teruggeven maar dat mag niet al te lang meer duren, dus graag snel wat meer info..

groeten en BVD,


Tom
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Zelfs al zou het wel bij elkaar passen, dan nog heb je er een bedieningseenheid en de volledige bekabeling bij nodig. Hoe kom je daar aan? En een nieuwe DVD kost voor de TNS300 ook nog € 159
Als het trouwens een TNS300 zou zijn moet er ergens DVD op de computereenheid vermeld staan. De foto's zijn net niet scherp genoeg om dat te kunnen lezen. Het scherm lijkt me een slide-out unit. Ik kan me niet herinneren dat de TNS500 zo iets had en zeker geen kleur. Er staat goed leesbaar dat het een Color TFT is.

Als het je niet al te veel zeer doet, bijv omdat je zelf al een Toyota met inbouwmogelijkheden hebt, kun je het net zo goed teruggeven.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tomramakers
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2007 18:17

....

Bericht door tomramakers »

De bekabeling heb ik er ook bij, het is een dvd systeem volgens de grijze unit, ik heb er ook nog een afstandsbediening bij, maar heb geen andere head-unit.

weet iemand nu precies welk type dit is, of dat dit 2 verschillende systemen zijn?

het is inderdaad een slide out unit tft kleur..

kan deze monitor ook nog anders aangestuurd worden ? dvd speler, of heeft iemand een schema van de bekabeling ?

groeten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Bericht door wmp »

Het lijkt heel erg op het systeem wat in deze inbouw handleiding beschreven staat : downloads.php?view=detail&id=240

Dat voor zover het uiterlijk en stekkers.
Echter zie ik op de foto ook nog een ronde stekker, die ik nergens kan plaatsen.
Wanneer ik dan ook die inbouwhandleiding eens doorneem (voor een RAV4) zie ik helemaal nergens een ronde verbinding.

Update : aha, ronde stekker gevonden in deze handleiding : downloads.php?view=detail&id=300 bladzijde 9

Denk niet dat je dit zomaar even voor elkaar krijgt, eerlijk gezegd.
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pokerhannes
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 mar 2007 16:23

spullen identificatie

Bericht door pokerhannes »

Nou ik heb exact het zelfde in mijn auto zitten volgens mij de onderdelen voor een tns 500 update cd benelux is 08927 00822 kost 159 euries.
Ik ga zelf morgen naar de dealer om te bestellen dus je hoort het wel.
O ik las trouwens dat de tns 500 compatible met de tns 200 moet zijn nou forget it dat lukt niet , wanneer je een 200 cd in de pc drukt staat er volgens de pc niets op wanneer je de 500 erin drukt krijg je ongeveer 700mb aan datafiles , dus de twee systemen zijn heel anders.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Past X1 headunit met x1r blackbox
    door Jopiejo » 07 dec 2014 16:48 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 271

Terug naar “Toyota en Lexus”