Telefoonboek

Alles met betrekking tot Toyota en Lexus navigatie
aurisrijder
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 apr 2008 15:57

Telefoonboek

Bericht door aurisrijder »

Hallo,

Ik heb sinds september 2007 een Toyota Auris. Hierin zit ook de full colour touchscreen navigatie van Toyota. In het telefoonboek bestaat er een optie om het telefoonboek van een aangesloten telefoon te exporteren naar het navigatiesysteem. Ik heb een Nokia 6210 telefoon, waarmee ik dit geprobeerd heb. Het navigatiesysteem geeft echter de melding dat hij bezig is met exporteren, alleen duurt dit ontzettend lang waardoor ik hem maar afgebroken heb. Uiteindelijk was geen enkel nummer overgezet. Wie heeft hier ervaring mee en kan iemand mij vertellen wat wellicht fout gaat?

Alvast bedankt!

Groeten,
Coen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
oemoemenoe
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jan 2008 20:16

Bericht door oemoemenoe »

Hoi,

Ik heb niet hetzelfde systeem, maar heb wel gehoord dat het erg lang kan duren om de data over te zetten, verder schijnt het zo te zijn dat als de transfer-sessie wordt onderbroken er niets van de sessie wordt vastgehouden!

Groet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
aurisrijder
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 apr 2008 15:57

Bericht door aurisrijder »

Oké, ik zal het eens tijdens een lange reis gaan proberen ;). Is er misschien iemand anders die dezelfde ervaring heeft en waarbij het gelukt is? Dan weet ik misschien met hoeveel tijd ik rekening moet houden!

Bedankt!

Coen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wildfire35
Starting Member
Starting Member
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 mei 2007 12:29

Bericht door wildfire35 »

Je moet wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel geduld hebben, want hij raakt nooit klaar met ontvangen zolang je zelf niets doet :P

Als de navi staat te wachten op data moet je (handmatig) met de telefoon contact per contact(of als de telefoon het ondersteund allemaal) verzenden via bluetooth naar de auto toe.

Noem het een bug in de navi software(het is zeker niet de enige fout). Het is ook niet opgelost in de G software die bij de 2007/2008 dvd's geleverd is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Discovery Pro, plaatjes telefoonboek
    door rjdewit » 09 aug 2014 22:27 » in V.A.G
    Reacties: 3
    Weergaves: 1446

Terug naar “Toyota en Lexus”