Bedienen van de TNS700

Alles met betrekking tot Toyota en Lexus navigatie
McButton
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2009 12:23

Bedienen van de TNS700

Bericht door McButton »

Een newbie op dit forum, gebruik sinds kort het TNS700 systeem in een Corolla Verso (business edition),
en er is behalve op dit forum bijzonder weinig te vinden over de systemen van Toyota...
Ik heb een vraagje...


Ik zie dat er op een aantal plaatsen in dit forum wordt vermeld dat het TNS700 systeem tijdens het rijden niet bediend kan worden... en dat wanneer er een schakelaar wordt gemonteerd, de navi eenvoudig de weg kwijtraakt...

Nu heb ik een TNS700, en ik kan het systeem tijdens het rijden gewoon bedienen...
Betekent dit dat e.e.a. niet goed aangesloten kan zijn en beïnvloedt dit de nauwkeurigheid...,
ik heb namelijk niet het idee dat het systeem erg onnauwkeurig is.

Gr,
Henk

Ik gebruik de TNS700, maar ben ook gebruiker van Tomtom Navigator6 en de MIO 710.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Nu heb ik een TNS700, en ik kan het systeem tijdens het rijden gewoon bedienen...
Betekent dit dat e.e.a. niet goed aangesloten kan zijn en beïnvloedt dit de nauwkeurigheid...,
ik heb namelijk niet het idee dat het systeem erg onnauwkeurig is.
Geen zorgen!
Als jouw systeem is voorzien van de software horend bij de kaartversie E11, is bediening tijdens het rijden gewoon mogelijk
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
McButton
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2009 12:23

Bericht door McButton »

Als jouw systeem is voorzien van de software horend bij de kaartversie E11, is bediening tijdens het rijden gewoon mogelijk
Ok, bedantk voor het snelle antwoord... ik heb inderdaad versie E11, dat staat levensgroot op de kaart DVD's

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Toyota en Lexus”