Verdikkie, verdwaald in Zoetermeer.

Alles met betrekking tot TeleAtlas software
Gebruikersavatar
TNZKKA
Normal Member
Normal Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 24 mar 2005 20:52

Verdikkie, verdwaald in Zoetermeer.

Bericht door TNZKKA »

Ik gebruik TA 5002/1 op mijn systeem (zie onder)
Komende van af de A12 vanaf Den Haag, afslag Zoetermeer naar de Nathaliegang gereden.
Als je blindelings :P op Truus vertrouwt, leidt (lijdt?) ze je naar de P&R van Zoetermeer-Station. Ze doet dat ook nog dusdanig dat je daar nooit meer van af komt.
Oorzaak: ze stuurt je één straat te vroeg naar rechts; daarna stuurt ze je ook nog eens rechtsaf ipv linksaf.
Zet je even rechtdoor - negeer je Truus even - dan komt alles op z'n pootjes terecht, en jij in de goede straat.

Is dit 'n bekend probleem?

Groeten, TNZKKA
Sinds feb-2011 CD-70 van Opel (Zafira)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Dit lijkt me een typisch gevalletje van een fout in de kaart. Daar TeleAtlas hier niet (officieel) meeleest, zou ik je willen adviseren om het rechtstreeks bij hen te melden. Dat is natuurlijk geen garantie dat er wat mee gebeurt (heb zelf al een paar keer non-response gehad), maar je hebt in elk geval wel meer kans.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TNZKKA
Normal Member
Normal Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 24 mar 2005 20:52

Bericht door TNZKKA »

Toho_nl, bedankt; :D .
Is overigens jouw handtekening een gevolg of een oorzaak van de non-respons?
:lol:
Toho_NL schreef:Dit lijkt me een typisch gevalletje van een fout in de kaart. Daar TeleAtlas hier niet (officieel) meeleest, zou ik je willen adviseren om het rechtstreeks bij hen te melden. Dat is natuurlijk geen garantie dat er wat mee gebeurt (heb zelf al een paar keer non-response gehad), maar je hebt in elk geval wel meer kans.

Groetjes,

Toho_NL.
Ik zal het wel daar melden overigens.

Groeten, TNZKKA
Sinds feb-2011 CD-70 van Opel (Zafira)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ruiter
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2005 14:01

Re: Verdikkie, verdwaald in Zoetermeer.

Bericht door Ruiter »

TNZKKA schreef:Ik gebruik TA 5002/1 op mijn systeem (zie onder)
Komende van af de A12 vanaf Den Haag, afslag Zoetermeer naar de Nathaliegang gereden.
Als je blindelings :P op Truus vertrouwt, leidt (lijdt?) ze je naar de P&R van Zoetermeer-Station. Ze doet dat ook nog dusdanig dat je daar nooit meer van af komt.
Oorzaak: ze stuurt je één straat te vroeg naar rechts; daarna stuurt ze je ook nog eens rechtsaf ipv linksaf.
Zet je even rechtdoor - negeer je Truus even - dan komt alles op z'n pootjes terecht, en jij in de goede straat.

Is dit 'n bekend probleem?

Groeten, TNZKKA
Zit wat te bladeren en kom deze tegen. Je bent niet de enige. Ik werk in de buurt en de eerste keer dat ik TA 2004/1 uittestte, merkte ik ook deze vreemde actie. Inderdaad parkeerterrein op en daarna rechts (terwijl je links het tunneltje onderdoor moet).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “TeleAtlas”