Wie kan me verder helpen?

Alles met betrekking tot Renault navigatie
snarfac
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2007 22:48

Wie kan me verder helpen?

Bericht door snarfac »

Hallo
ik ben nieuw hier en totaal geen verstand van zaken maar ik heb wel een paar vragen wie kan me helpen
Ik zal me even voorstellen mijn naam is Ellen en ik heb een renault scenic gekocht van het type 2000/2003
met een gekleurd beeldscherm als navigatie. (Hij komt uit Duitsland)
Mijn vragen is er iemand in de buurt van purmerend die het systeem op nederlands taal kan zetten ik heb die bewuste cd er niet bij.
En hoe weet ik nu wat voor type navigatie er in zit ,er zit wel een duits cd in 2003 maar die geeft hier alleen de a7 aan.
Wat kan ik er voor navigatie cd er in doen en waar gaat dan de voorkeur naar uit.
Het is voor mij als leek allemaal een beetje onduidelijk , maar mischien kan iemand mij op weg helpen groetjes Ellen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Welkom op het forum
Kijk eens hier: viewtopic.php?t=8181
Voor het updaten van de taal heb je de NAV5 v 4.61 CD nodig. De dealer heeft die zeker.

De kaart CD's die je kunt gebruiken zijn de "gewone" CD's die je van VDODayton, TeleAtlas Navteq of BMW betrekt voor de zgn Non C-IQ systemen.
www.navco.nl verkoopt deze ook speciaal voor het Carminat Systeem.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snarfac
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2007 22:48

Bericht door snarfac »

Hallo
Bedankt voor je uitleg ben inmiddels bij de dealer geweest maar die had alleen de nieuwere versie en die pakte mijn systeem niet dus hij staat nog steeds op de duitse taal.
Verder begrijp ik dat er verschillende cd kunt kopen voor de navigatie dat is mooi maar kan je mij advies geven welke de voorkeur heeft zodat ik wel de juiste koop. groetjes ellen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Je zult toch echt de NAV5 Cd version 4.61 moeten hebben. De Renault dealer is niet echt de slimste in de buurt want het proberen met een verkeerde CD is in veel gevallen dodelijk.
Bovendien is de versie 6 voor de NAV6 voor autos vanaf maart 2006.
Laat hem anders de cd bestellen, of wellicht is er iemand bij je in de buurt die deze CD wel heeft. Is destijds met alle nieuwe auto's met een Carminat meegeleverd. Misschien je buurman?
Kijk eens op de site van www.navco.nl voor de juiste CD's (Carminat)
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snarfac
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2007 22:48

Bericht door snarfac »

goedemorgen
Ik kreeg de tip dat ik moet kijken bij de firma Navco voor de navigatie cdroms nu zie ik dat ze twee verschillende sets verkopen.
De een is van Navteq europapakket 2007 prijs 280 eur0
En een van VDO-Dayton 2007 prijs 218 euro
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen die twee behalve de prijs.
Alvast bedankt groetjes Ellen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

En een van VDO-Dayton 2007 prijs 218 euro
Dat is een pakket van TeleAtlas 2006/2007 voor VDODayton.
Let op: er staan geen hoofdwegen Europa op de CD's. Daar is een aparte CD voor nodig die wel in het pakket zit.
Deze set wordt her en der, ook door TeleAtlas goedkoop aangeboden wegens de naderende uitgifte van een nieuwere versie.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Navteq-set
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht

Terug naar “Renault”