Welke CD's voor Carminat systeem Megane 2005 (pijltje)

Alles met betrekking tot Renault navigatie
florisvdb
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2006 11:31

Welke CD's voor Carminat systeem Megane 2005 (pijltje)

Bericht door florisvdb »

Kan er iemand mij vertellen welke cd ik nodig heb voor mijn Carminat pijltjes systeem? ik heb deze auto 2e hands gekocht en heb er 2 cd's bij gehad, alleen werkt het systeem niet, hij vraag om de navigatie cd in te voeren, dan gaat hij downloaden, en dan krijg in de melding op het scherm " installationfejl" volgens de dealer heb ik allleen dan taal cd's van de navigatie maar welke cd's heb ik dan ook nog nodig?

op de cd's staat becker 2002

graag reactie....

XXXXXXXXXXXXXX

Edit Mod: E-mail adres verwijderd ivm SPAM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
florisvdb
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2006 11:31

Re: welke cd's voor carminat systeem megane 2005(pijltje)

Bericht door florisvdb »

florisvdb schreef:Kan er iemand mij vertellen welke cd ik nodig heb voor mijn Carminat pijltjes systeem? ik heb deze auto 2e hands gekocht en heb er 2 cd's bij gehad, alleen werkt het systeem niet, hij vraag om de navigatie cd in te voeren, dan gaat hij downloaden, en dan krijg in de melding op het scherm " installationfejl" volgens de dealer heb ik allleen dan taal cd's van de navigatie maar welke cd's heb ik dan ook nog nodig?

op de cd's staat becker 2002

graag reactie....

XXXXXXXXXXXXXX

Edit Mod: E-mail adres verwijderd ivm SPAM

Nou ben ik er al achter dat ik dus de installatie cd er niet bij heb gehad, heeft iemand deze cd voor mij, of kan iemand hem kopieren?

groetjes Floris

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Aan kopiëren doen we niet, zie het Reglement waarvoor je bij je aanmelding getekend hebt :idea:

Heb je je Megane bij een Renaultdealer gekocht? Dan moet hij je verder kunnen helpen.

Als je echter een Becker systeem hebt zit er helemaal geen Installatie-CD bij. De besturings-SW staat dan gewoon op de kaart CD's.
En dus is de vraag: welke CD's heb je precies? Kun je de gegevens zoals ze er op geprint zijn hier even neerzetten? Dan kunnen we je waarschijnlijk wel verder helpen.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
florisvdb
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2006 11:31

Bericht door florisvdb »

JW schreef:Aan kopiëren doen we niet, zie het Reglement waarvoor je bij je aanmelding getekend hebt :idea:

Heb je je Megane bij een Renaultdealer gekocht? Dan moet hij je verder kunnen helpen.

Als je echter een Becker systeem hebt zit er helemaal geen Installatie-CD bij. De besturings-SW staat dan gewoon op de kaart CD's.
En dus is de vraag: welke CD's heb je precies? Kun je de gegevens zoals ze er op geprint zijn hier even neerzetten? Dan kunnen we je waarschijnlijk wel verder helpen.

Groet,
JW

Als je me kan helpen graag, bij de dealer hebben ze het over een istallatie cd, maar die kan je alleen kopen in combinatie met de navigatie cd's, die ik dus al wel heb! hoewel hij het altijd wel heeft gedaan, doet hij het nu dus niet meer!

de tekst die op het doosje van die cd's staat is: Carminat Guidage Informe, 1498.665, A-2003, Renault, 8200299536
op cd 1 staat: A-2003, 1498.673, 8200299536, d,a,ch,nl,b,dk,l,cz,s,n,sf,fl en dan 2002 becker Gmbh
op cd 2 staat:A-2003, 1498.681, 8200299536, f,i,gb,e,p,irl,rsm,mc,and en dan ook becker

Groetjes Floris

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
alfa33
Starting Member
Starting Member
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 dec 2006 20:01

Carminat cd

Bericht door alfa33 »

De CD die jij hebt zijn de orginele 2 cd's incl. installatiesoftware, ik heb ze zelf ook (versie 2003) en die werkt gewoon goed zodra je één van de twee cd;s invoerd moet de speler automatisch eerst de software gaan instaleren (kan vrij lang duren: enkele minuten) let op contact niet uitzetten!!!!!!
Zelf heb ik inmiddels de 2006 versie met 2 cd's en deze werkt inmiddels ook, via hetzelfde principe(gewoon invoeren in apparaat, software laten instaleren en draaien maar
Concluderend denk ik dat jij een ander probleem hebt, want het ligt in ieder geval niet aan de cd's(of ze moeten beschadigd zijn)

succes

René

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fonten
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2006 11:22

Bericht door fonten »

Ik ben bij Renault geweest en daar was er enkel een versie 2006 te verkrijgen met een 5 tal cd's is. Dus geen benelux-versie met zoals versie 2003 met 2 cd's. Het kwam op 248 euro voor deze update. Waar heeft u de versie 2006 met 2 cd's verkregen ? Met dank

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
alfa33
Starting Member
Starting Member
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 dec 2006 20:01

Carminat cd's 2006

Bericht door alfa33 »

De versie 2006 bestaat in tegenstelling wat ik eerder beweerd heb niet uit 2(sorry) maar uit 4 cd's en beslaan héél Europa, een aparte benelux versie is er volgens mij niet .
De CDs koste mij ± 135 euro bij Renault Stam in Utrecht
De kaarten die op de cd's staan zijn dan bijgewerkt tot 3e kwartaal 2005.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Carminat navigatie Laguna uit 2005
    door Dillingh » 22 jan 2015 17:43 » in Renault
    Reacties: 3
    Weergaves: 1621
  • Carminat Laguna II CD systeem overzetten
    door LagunaDos » 12 jul 2014 21:41 » in Renault
    Reacties: 1
    Weergaves: 945
  • Navigatiesysteem renault megane 2007 klapt niet uit
    door Markbo » 25 jan 2016 22:44 » in Renault
    Reacties: 1
    Weergaves: 679
  • navigatiesystemen Nissan Primera p12 2005
    door patkec » 16 feb 2015 13:36 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 1344
  • Navigatie opel vivaro 2005
    door stefan_grip » 07 feb 2016 15:20 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 553
  • Wat is de originele navigatie Mercedes CLS 2005
    door willy100 » 09 apr 2018 14:22 » in Mercedes
    Reacties: 0
    Weergaves: 413
  • De gps van mijn Espace (bwj 2005) werkt niet meer.
    door GREG123 » 28 apr 2015 11:43 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 751

Terug naar “Renault”