Informee2 Oostenrijk

Alles met betrekking tot Renault navigatie
miertje
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2007 11:24

Informee2 Oostenrijk

Bericht door miertje »

ik zoek een cd van informee2 met oosterrijk erop...volgens mij is dit centraal europa????? wie kan mij helpen???
niet zo heel erg duur a.u.b....ben ook maar een alleenstaande vrouw....mag ook een pm sturen als je er 1 voor me heb voor weinig....

alvast bedankt.... :P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Kniertje?

De navigatie wordt duur betaald :wink:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: informee2 oosterrijk

Bericht door JW »

miertje schreef:ik zoek een cd van informee2 met oosterrijk erop...volgens mij is dit centraal europa????? wie kan mij helpen???
niet zo heel erg duur a.u.b....ben ook maar een alleenstaande vrouw....mag ook een pm sturen als je er 1 voor me heb voor weinig....

alvast bedankt.... :P
Vrouw alleen of niet, met je laatste opmerking lijk je te vragen om een kopie. En dat is hier STRIKT verboden, kijk nog eens naar het Reglement waarvoor je getekend hebt bij je aanmelding :!:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

ben ook maar een alleenstaande vrouw
Des te beter, geen man met dure hobbies en een redelijk nieuwe Renault van na maart 2005!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
miertje
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2007 11:24

kopy

Bericht door miertje »

ik heb het niet over een kopy gehad hoor???? dat maken jullie er misschien uit op....maar er zijn misschien wel mensen die gewoon de hele europa pakket hebben en die dat misschien niet gebruiken...wat zijn jullie negatief zeg....
stom dat ik het ook hier vraag.....laat ook maar ik zoek wel op marktplaats ofzo ...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Een kleine 4 jaar forum hebben me het nodige geleerd. Dat deed mij besluiten die reactie te geven, mede door de formulering aan het eind van je posting. Vragen om PM's maken geen goede indruk in dit verband.

Uiteraard, ik kan er een keer naast zitten, en als dat in jouw geval zo is: sorry.....

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bessie
Senior Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 14 jan 2007 18:43

Bericht door Bessie »

JW schreef: kan er een keer naast zitten, en als dat in jouw geval zo is: sorry.....
Groet,
JW
Dat zou wel heel erg toevallig zijn als u én Gerritje er naast zitten ...
[size=75]RNS 510 in VW Passat Variant R36[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dat kán gewoon gebeuren, ik sluit dat niet uit :idea:
Ook dat is een ervaring die ik op gedaan heb, in m'n lange professionele leven. En daar heb ik mee leren léven :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
miertje
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2007 11:24

reactie...

Bericht door miertje »

nou weet u wat het is....ik kijk dus niet altijd op deze site want ik kan het pas een paar dagen...en ik dacht dat dit allemaal wel eerlijk was...en ik weet toevallig dat als je een pm krijgt dat je dan een vermelding via je email krijg dus dan hoef ik niet elke keer op deze site te kijken of iemand mij kan helpen....ik weet zelf ook wel dat kopy`tjes ileegaal zijn maar als iemand zijn centraal europa cd toevallig niet nodig heeft of misschien aan mij had willen uitlenen voor de 2 weken dat ik naar oosterrijk gaat dan kon ik dat hier vragen....en ja ik ben nou eenmaal een vrouw alleen met een mooie auto onder haar kont en daarom heb ik nou niet zoveel geld meer om een dure cd te kopen van 149 euro vandaar dat mijn vraag er zo op stond ik wist neit dat het zoveel los zou maken bij jullie mijn excuus hiervoor....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Tot tranen geroerd :speechless:
Met je huidige Benelux CD heb je alle hoofdwegen Europa en met een gratis routekaatje van de ANWB kom je een heel eind. En als je een jaartje niet naar Oostenrijk gaat maar naar Zuid Duitsland hou je geld over om een CD Duitsland te kopen. En anders leen je even een Kummerly & Frei. Oostenrijk schaal 1:25,000 ook fijn om te wandelen.
Niet zielig zitten doen als vrouw alleen hè. Daar hoeven wij toch niet in te trappen. :idea:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
miertje
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2007 11:24

jaloers????

Bericht door miertje »

ben je jaloers????? omdat ik een mooie auto rij en een vrouw alleen ben???? ik heb niet de hele dag de tijd om op mensen te gaan zitten zeiken omdat ze iets vragen ik moet WEL gewoon werken en zit niet de hele dag thuis ochte mijn computertje kijken of er nog mensen zijn die je lekker kan afzeiken.......en jullie bekijken het maar met je gezeik ik dacht hier om iets simpels te kunnen vragen maar als ik met zo`n stelletje ouwe zeikers te maken krijg zoek ik wel ergens waar ze me wel gewoon willen helpen, ik heb jullie niet nodig hoor zoals ik al zei dacht ik dat dit een eerlijke site was en niet zo 1tje waar een stel bejaarde de hele dag lopen te ouwe hoeren....
kom eens achter die geraniums vandaan joh dan zal je zien dat het leven wel leuk kan zijn
ja met een A.O.W.tje kom je natuurlijk niet zo ver en dan mag een ander ook niet genieten he...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Lijkt me tijd voor de sauna....

Nog even een opmerking: waar jij om vraagt, het "lenen" van een Oostenrijk CD, ook dat is al zoiets.
Waarom zou iemand z'n duurbetaalde CD uitlenen? Nog afgezien van het feit dat dit al problemen geeft met de licentie.

Je zult je weg wel vinden, denk ik. Goeie reis naar andere bestemmingen, via welke weg dan ook :wink:

Overigens is er geen enkele noodzaak een PM te gebruiken als je gewaarschuwd wilt worden als er wat voor je is. Ook van een posting in dit draadje krijg je een berichtje :idea:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
R.S.Postma
Rode kaart waarschuwing
Berichten: 183
Lid geworden op: 04 nov 2006 16:37

Re: jaloers????

Bericht door R.S.Postma »

miertje schreef:ben je jaloers????? omdat ik een mooie auto rij en een vrouw alleen ben???? ik heb niet de hele dag de tijd om op mensen te gaan zitten zeiken omdat ze iets vragen ik moet WEL gewoon werken en zit niet de hele dag thuis ochte mijn computertje kijken of er nog mensen zijn die je lekker kan afzeiken.......en jullie bekijken het maar met je gezeik ik dacht hier om iets simpels te kunnen vragen maar als ik met zo`n stelletje ouwe zeikers te maken krijg zoek ik wel ergens waar ze me wel gewoon willen helpen, ik heb jullie niet nodig hoor zoals ik al zei dacht ik dat dit een eerlijke site was en niet zo 1tje waar een stel bejaarde de hele dag lopen te ouwe hoeren....
kom eens achter die geraniums vandaan joh dan zal je zien dat het leven wel leuk kan zijn
ja met een A.O.W.tje kom je natuurlijk niet zo ver en dan mag een ander ook niet genieten he...

Tja Heren de waarheid is soms hard, bikkelhard.

Gr.R.S.
Pioneer ANH-9PR + Pioneer 100 watt subwoofer

Zorgen moet je doen, niet maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Renault”