Naamsverandering TMC4U wordt SKYTMC4U

Alles met betrekking tot TMC gerelateerde zaken
Forumregels
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
Dennis
Average Member
Average Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 jan 2004 15:32

Naamsverandering TMC4U wordt SKYTMC4U

Bericht door Dennis »

Morgen (straks) als ik tijd heb zal er een TMC naam veranderen, ik kan helaas nog niet melden wel TMC naam, maar das wel duidelijk denk (opverzoek)

Ik gaf aan http://www.navigatiehelpsite.nl/Forum/ krijgt de primeur in een eerder bericht en houd me daar ook aan.
Dit is nog maar een kleine er zullen er meerdere volgen.

Ik zal met UMTS online zijn en na het ENTER geven ook de Enter geven in het forum welke naam er veranderd is.


Dennis


Edit: Lukt vandaag helaas niet meer, houd je dus nog ff in spanning......(zal volgende week worden)
Continuïteit op één
_______________________
[url=http://damnet.nl/forum/][color=darkblue][b]DAMnet forum voor jouw PC vragen[/b][/color][/url]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Is er al iets meer bekend? Ik ben reuze benieuwd wat er nu staat te gebeuren (en of ik er ook gebruik van kan maken met mijn Carin 440). Ik wacht gewoon af :)...

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dennis
Average Member
Average Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 jan 2004 15:32

Bericht door Dennis »

Morgen (16-04-2004) ben ik eerst even naar Alkmaar tot 1300 uur, daarna zal ik in Den Haag zoals het er nu uitziet de wijzigingen doorvoeren.

Dennis
Continuïteit op één
_______________________
[url=http://damnet.nl/forum/][color=darkblue][b]DAMnet forum voor jouw PC vragen[/b][/color][/url]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dennis
Average Member
Average Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 jan 2004 15:32

Done

Bericht door Dennis »

Ik heb om 14:15 de naam TMC4U gewijzigd naar SKYTMC4U (ik twijfelde nog of ik er SkyTMC4U van wilde maken of Han4TMC :wink: )

Het vreemde was alleen dat op 103.2 (frequentie Veronica) SKYTMC4U stond (tot 5 min. geleden nog) en op 101.5 (frequentie SKY) TMC4U. Dit wordt nog verder uitgezocht, wij bieden immers aan Sky de data aan en wat hun er mee doen......


Extra....
Tevens heb ik de backup server Julia voorzien van de laatste TMC dbase dll's zodat als Romeo het zo begeven we één op één door gaan met Julia


Dennis
Continuïteit op één
_______________________
[url=http://damnet.nl/forum/][color=darkblue][b]DAMnet forum voor jouw PC vragen[/b][/color][/url]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Bericht door Riekus »

Heb vanmiddag vanaf Rotterdam tot thuis zo ongeveer SKYTMC4U gebruikt. Gaf als frequentie (vlakbij almere) 101.2. Dat is volgens mij Sky, of niet??

Groet,
Riekus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

Nog even geen file's bekeken maar ik heb nu inderdaad SKYTMC4U

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Kan ik dit ook met mijn Carin 440 ontvangen? Moet ik dan gewoon op Sky Radio afstemmen of kan dit niet? En is er ook iets nieuw aan functionaliteit of alleen de naam (sorry voor al de vragen...).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Bericht door Riekus »

en vandaag: Half Bew (zal wel afkorting zijn van Half Bewolkt)??

Een nieuwe?? zender ??

Op thuisreis vanaf Eindhoven kreeg ik deze 'zendernaam' op mijn scherm en in de lijst TMC zenders. Helaas, geen files in de lijst terwijl de RWS-RAD1 wel degelijk files aangaf (en later de SKYTMC4U ook).

Heeft iemand anders deze ook gezien??

Groet,
Riekus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

ggggrrrrrrrr. :cry:

In de noord oost polder vandaag SKYTMC4U op 103. :evil:
Volgens mij is dit dus weer :Gun: Veronica. :evil:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ivo
Average Member
Average Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:34

Bericht door Ivo »

Dennis,

Even wat kritische vragen:
Wat is eigenlijk de meerwaarde van het veranderen van de naam? Is de dienstverlening er ook beter op geworden dan?
Mijn ervaring is op dit moment nog steeds dat de informatie via RWS-RAD1 beter/sneller is.

Groet,
Ivo

PS ik heb ook even gemerkt dat er geen info mee kwam en dat de naam 'sneller:' is gebruikt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Bericht door Riekus »

gisteren en vandaag alleen nog RWS-RAD1 en SKYTMC4U als zenders in de lijst. Is de 'gewone' TMC4U nu gewijzigd in SKYTMC4U (ik vraag dat omdat deze TMC leverancier ook via de Veronica fm frequentie uitgezonden is)? Zijn de aantallen frequenties waarop SKYTMC4U uitgezonden wordt sinds die naamswijziging aangepast?? Maw: is de zekerheid van ontvangst nu lager geworden??

Groet,
Riekus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • nieuwe tomtom kaart wordt niet geinstalleerd op tomtom
    door de snater » 24 mei 2021 14:22 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 525

Terug naar “Traffic Message Channel”