GPS met linguatronic (spraak)

Alles met betrekking tot Mercedes navigatie
fredje
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jul 2006 14:04

GPS met linguatronic (spraak)

Bericht door fredje »

Hallo, heb een nieuwe mercedes gekocht in het voorjaar met spraaktechnologie, heeft hier iemand ervaring mee? heb namelijk problemen om de juiste bestemming in te geven, je moet namelijk de plaatst spellen(eerste 3 a 4 letters) en dan wordt er een lijst getoond waaruit je kunt kiezen, maar bepaalde letters wil het systeem niet aanvaarden, de "L" bijvoorbeeld mag je op alle manieren spellen maar in de lijst komt de naam niet tevoorschijn, sinds gisteren de nieuwste versie van kaart in geladen ze hadden er namelijk de versie 4.0 in meegeleverd, nu is het de 6.1 maar aan de spraaktechnologie is niks veranderd, na het verlof ga ik terug naar de garage ermee, zien wat voor oplossing ze hiervoor hebben.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Jouw systeem ken ik niet in detail, dus weet ik niet precies hoe dat daarin werkt.

Van sommige andere spraakherkenningssystemen weet ik dat er een "leer-modus" in zit, waarbij het systeem kan wennen aan jouw uitspraak. Zit er niet zoiets op jouw systeem?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fredje
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jul 2006 14:04

Bericht door fredje »

Ja er zit een leermodule in, met die heeft betrekking tot het uitspreken van de commando´s, en daar heb ik geen problemen mee, ook de bediening van de radio werkt perfect, zendernaam wordt namelijk in het geheugen opgeslagen met je eigen stem, eigenlijk zou het best zijn dat je het alfabet zelf spelt en dat dit gebruikt wordt bij ingave.
Nu, we zullen eens horen wat mercedes daarop te zeggen heeft.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Mercedes”