Beuningen (Gld.) --> POI niet juist

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Beuningen (Gld.) --> POI niet juist

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq NHS-team,

Ik zat net eens op Maporama te kijken om te zien hoe de laatste wijzigingen eruit zagen en zag toen dat er in Beuningen, daar waar ik woon ;), een POI ontbreekt dan wel op de verkeerde plaats staat. Er bevindt zich namelijk een benzinestation aan het eind van de Leigraaf (bij de rotonde met de Ooigraaf en de Schoenaker). Nu ontbreekt deze POI. Er staat er wel een aan de Schoenaker, maar daar zit er helemaal geen. De POI die dus weg moet staat als je op de rotonde van de Ooigraaf, Schoenaker en de Leigraaf rechtsaf slaat (komende vanaf de Leigraaf) om de Schoenaker op te rijden. Hij staat daar aan de linkerkant (volgens Maporama). Er is daar helemaal geen benzinestation.

Kortom:

* Voeg POI - benzinestation toe aan einde Leigraaf (bij rotonde Leigraaf, Schoenaker en Ooigraaf).
* Verwijder POI - benzinestation aan Schoenaker (komend vanaf de Leigraaf rechtsaf op de rotonde om de Schoenaker op te gaan en dan aan de linkerkant).

Groetjes en wederom bedankt,

Toho_NL.

P.s. als het niet duidelijk is dan hoor ik het wel.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Deze POI staat al enkele CD's en DVD's correct in de database en dit topic kan dus gesloten worden. Navteq, hartelijk dank!

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”