Mitac Mio 168

Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Mitac Mio 168

Bericht door Higgy »

Iemand ervaring met de Mitac Mio 168 PDA met TomTom?
Kan wellicht voor niet al teveel aan zo'n ding komen en voor de heb is ie altijd leuk. Om te wandelen in de bossen, bijv. :lol:
Afbeelding

url: http://www.pdashop.nl/product/11712

(edit: he, werkt het toevoegen van een afbeelding met [img] hier niet?)
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zandvoorta
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2005 16:01

Bericht door zandvoorta »

Hallo Higgy

Heb net zelf zo'n ding besteld. En via René TT3. Weet dus nog niet hoe het gaat bevallen maar wat ik allemaal lees is dat heel positief, bv op www.kieskeurig.nl Ook Bram had het systeem al sinds aug vorig jaar en is er erg positief over.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
handyman
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 sep 2004 14:31

re 168

Bericht door handyman »

de 168 in combinatie met TT 5.1 werkt erg goed. Ik heb e.e.a. pas getest en samen met mijn vdo 5100 systeem en beide systemen gaven geen verschillen. Duurt soms wel lang voordat ie de satelieten vind.

Een ander nadeel vind ik dat je m uit je auto moet halen als je er even uitgaat anders doet een ander het voor je. Mijn vdo scherm schuif ik gewoon het dashboard in en is dan uit het zicht.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bx gek
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2005 13:11

Bericht door bx gek »

Ik heb sinds kort een Mio Mitac 168 PPC met navigatie.
Elke keer als ik de autolader in de aansteker doe klapt de zekering (20A) van de aansteker/centrale vergrendeling/binnenverlichting/radio eruit.

Als ik de stekker van de koelbox er in doe is er niets aan de hand en die doet hij het gewoon.
Ik heb al een keer de kabel omgeruild, maar dat haalt niets uit.
Weet iemand iets?

Ik rij met een BX TZd turbo uit 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Dan zit er toch iets niet goed met de plug die je erin steekt. Sommige types hebben een losse adapterring vooraan zitten die je weg kunt halen voor gebruik in een amerikaanse contactdoos. Wellicht dat hierdoor een probleem ontstaat. Vergelijk de steker eens met die van de koelbox.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

Afbeelding

Hoi Higgy , In het navi draadje op het Cit-forum staan behoorlijk wat positieve ervaringen mbt de Mio , schijnt zelfs weinig tot geen last van warmtewerende ramen te hebben volgens C5 rijders ...

Groet,

Menno.

PS :
Higgy schreef:
(edit: he, werkt het toevoegen van een afbeelding met [img] hier niet?)
Omdat er niet .jpg ( of andere afbeeldingsextensie ) achter het plaatje staat ...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fafieke
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:57

Miomap 1.2

Bericht door Fafieke »

Ik ben zo verschrikkelijk dom geweest om mijn Mio 168 helemaal plat te laten gaan, gevolg: miomap is weg en niet meer terug te halen wegens verlies van cd.
Ik heb ondertussen Mio gecontacteerd, maar zij hebben dit programma niet meer in hun gamma zitten.
Kan iemand me aan dit programmaatje helpen?
Ik moet heel eerlijk zeggen, heb ondertussen een Garmin Nuvi en een Tomtom One gekocht, maar ben zo verschrikkelijk aan mijn "Mia" gehecht dat ik ze toch graag weer aan de praat wil krijgen? Alle reacties meer dan welkom!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Mitac Mio”