Veenendaal (en Elst Utrecht)

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Veenendaal (en Elst Utrecht)

Bericht door Gentry »

Mijn Kenwood 2005 DVD maakt gebruik van Navteq (2004 database?).

1:
Op de Kerkewijk ri centrum geeft ie aan over het spoor rechtsaf slaan (overhoeks, dus minder dan 90°) de Parallelweg op, dit mag al een jaar of 10 niet!!!, hetzelfde geldt als je over de Boslaan ri centrum rijdt, dan mag je ook niet na het spoor rechtsaf slaan.

2:
Over de Munnikenweg ri Rondweg, over het laatste stuk kun je niet rijden, dan moet je rechtsaf de Schadijk op of terug. Ook dit is al zeker 7 jaar zo.

3:
Moerschans staat er nog niet op (zijweg Munnikenweg)

4:
Brinkersteeg is na de Prattenburgenlaan / Jac. P Thijselaan afgesloten voor doorgaand verkeer, je moet de Oostelijke rondweg volgen om naar het centrum te rijden of over de Kerkewijk. Vanaf de centrumkant geldt hetzelfde, vanaf die kant is er nog maar een klein stuk Brinkersteeg waarna deze middels een knik overgaat in de Hermelijnlaan, de Hermelijnlaan loopt door tot de Paddestoelenlaan en vanaf daar is de boel afgesloten en kun je alleen nog maar linksaf de Paddestoelenlaan op. De Brinkersteeg is sinds september 2001 afgesloten voor doorgaand verkeer.

5:
Oostelijke rondweg is open vanaf de Cuneraweg tot de Wageningselaan en dient aangemerkt te worden als hoofdroute (sinds 2001).

6 Elst:
Rotonde n225 / Veenendaalsstraatweg staat er nog niet op, sinds 3 jaar ligt ie er.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Item 4 van mijn vorige epistel is op de DVD 2005-1 nog steeds niet correct.
Rest wordt nog gecheckt.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Gentry,

Punt 6 heb ik ook al gemeld.

Zie ook: viewtopic.php?t=3176

Rotonde staat dus wel al op Maporama, dus ik neem aan op de volgende versie ook op de cd/dvd.

Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Als ik het goed heb gezien staat alles er nu wel op, maar Gentry kan het beste checken of alles nu echt klopt. Mocht er nog iets niet kloppen, dan is het een kwestie van ff melden en dan kan Navteq hier nog naar kijken...

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Zowel Navteq als Teleatlas hebben 4 t/m 6 onder controle icm VDO PC5700. NT 1 t/m 3 nog niet, TA 1 nog niet.

Zoals gezegd, met de laatste Kenwood dvd nog niet (er is nog geen nieuwere, gelukkig maar, je zult er 1 aangeschaft hebben een half jaar terug voor € 350!! :arrow: :bonk: )
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Even naar aanleiding van de discussie in het topic over de werkwijze van Navteq en TeleAtlas: zijn deze fouten allemaal verholpen bij Navteq? Op Maporama is niet alles aangepast (zoals jij zegt dat het moet zijn)... Maar staat het met de MS5700 (die toch volgens mij dezelfde DVD heeft als de MS5500) wel goed erop?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

OK, nog een keer voor de duidelijkheid:

Mijn Kenwood 2005 DVD maakte gebruik van Navteq (2004 database?).
Daarin zaten in Veenendaal (en Elst) oa de volgende fouten:

1:
Op de Kerkewijk ri centrum geeft ie aan over het spoor rechtsaf slaan (overhoeks, dus minder dan 90°) de Parallelweg op, dit mag al een jaar of 10 niet!!!, hetzelfde geldt als je over de Boslaan ri centrum rijdt, dan mag je ook niet na het spoor rechtsaf slaan.

2:
Over de Munnikenweg ri Rondweg, over het laatste stuk kun je niet rijden, dan moet je rechtsaf de Schadijk op of terug. Ook dit is al zeker 7 jaar zo.

3:
Moerschans staat er nog niet op (zijweg Munnikenweg)

4:
Brinkersteeg is na de Prattenburgenlaan / Jac. P Thijselaan afgesloten voor doorgaand verkeer, je moet de Oostelijke rondweg volgen om naar het centrum te rijden of over de Kerkewijk. Vanaf de centrumkant geldt hetzelfde, vanaf die kant is er nog maar een klein stuk Brinkersteeg waarna deze middels een knik overgaat in de Hermelijnlaan, de Hermelijnlaan loopt door tot de Paddestoelenlaan en vanaf daar is de boel afgesloten en kun je alleen nog maar linksaf de Paddestoelenlaan op. De Brinkersteeg is sinds september 2001 afgesloten voor doorgaand verkeer.

5:
Oostelijke rondweg is open vanaf de Cuneraweg tot de Wageningselaan en dient aangemerkt te worden als hoofdroute (sinds 2001).

6 Elst:
Rotonde n225 / Veenendaalsstraatweg staat er nog niet op, sinds 3 jaar ligt ie er.

1, 2 en 3 zijn nog steeds niet opgelost bij Navteq 2005/06,
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Kijk, dan is het weer helemaal duidelijk :). Punt 3 is volgens mij al wel verholpen hoor (in de database van Navteq althans). Kijk maar eens op Maporama. Maar inderdaad, het staat nog niet op de 2005/06 DVD van VDO Dayton (met database van Navteq).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”