Vraag mbt navigatiesysteem Peugeot 607

Alles met betrekking tot Peugeot navigatie
Thom
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2004 22:30

Vraag mbt navigatiesysteem Peugeot 607

Bericht door Thom »

Geachte kenners (of ben ik te voorbarig :wink: ),

Wij hebben -geloof ik- een VDO Dayton navigatiesysteem (af-fabriek, kleurenscherm) in de Peugeot 607. Nu is dit onze eerste auto met een dergelijke voorziening dus ik ben (nog) een leek op dit gebied. Daarom een drietal vragen:
- Hoe weet je of er TMC op zit? Op de RT3 systemen in de 307, 407 en 807 zit het wel, maar ik kan het in de documentatie van de 607 nergens vinden.
- De CD-Rom die er momenteel in zit is van Lente/Zomer 2003. Een jaar oud dus. Ik heb gehoord dat je het systeem cq. de CD kunt updaten? Hoe gaat dat in z'n werk? Bij de dealer kijken ze me heel vreemd aan als ik hier naar vraag, maar ik vind het toch vreemd. De informatie op de CD is meer dan een jaar oud, en dan is er toch wel weer t één en ander veranderd lijkt me...
- Is er ook nog zoiets als een update voor het hele systeem? Daar hoorde ik laatst iemand over met een Peugeot 307. Wat gebeurt er dan en wat zijn de voordelen?

Alvast bedankt!

Thom

P.s. ben trouwens ook nieuw hier.. :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Re: Vraag mbt navigatiesysteem Peugeot 607

Bericht door Fantom »

Thom schreef:Geachte kenners (of ben ik te voorbarig :wink: ),

Wij hebben -geloof ik- een VDO Dayton navigatiesysteem (af-fabriek, kleurenscherm) in de Peugeot 607. Nu is dit onze eerste auto met een dergelijke voorziening dus ik ben (nog) een leek op dit gebied. Daarom een drietal vragen:
- Hoe weet je of er TMC op zit? Op de RT3 systemen in de 307, 407 en 807 zit het wel, maar ik kan het in de documentatie van de 607 nergens vinden.