Onlogische aanwijzingen van Peugeot RT3 nav systeem.

Alles met betrekking tot Peugeot navigatie
Gebruikersavatar
Martine
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mei 2004 16:13

Onlogische aanwijzingen van Peugeot RT3 nav systeem.

Bericht door Martine »

:oops: Reeds in een eerder topic heb ik al eens vraagtekens gezet bij het standaard navigatiesysteen dat af fabriek in de Peugeot 307 SW geleverd wordt. Nu rijdt ik er alweer een poosje mee en moet tot mijn spijt constateren dat dit systeem BOORDEVOL MET FOUTEN ZIT :twisted: :twisted: en zeer onlogische aanwijzingen geeft Er is bijna geen rit die foutloos uitgevoerd wordt, zolang je op de grote wegen bent gaat het wel goed, maar ook daar gaat het wel eens fout :twisted: zo wil het systeem mij op de A9 bij het AMC de oprit op laten rijden, om er vervolgens rechtdoor te laten gaan en dan verder volgens de afrit weer op diezelfde A9 terug te komen, totaal zinloos!!
Enkele dagen geleden in LUIK maakte dat ding er ook een potje van, ik rijd op een grote doorgaande weg en gegeven ogenblik moest ik dan rechtsaf slaan om vervolgens via een aantal kleine straatjes weer op diezelfde weg terug te komen :shock: En gisteren moest ik van Nijmegen naar Oosterbeek, sta ik notabene voor de afslag Oosterbeek , zegt dat gekke ding: KEER OM!! wil hij me weer 7 kilometer terugsturen!! ik heb dit gewoon genegeerd, maar het gaat je toch wel irriteren :Wall: Of als ik zelfs bij mij voor de deur ben durft hij nog te zeggen KEER OM!!
Hoe zijn jullie ervaringen, en zou ik een goede kans maken om schade vergoeding van Peugeot te eisen?? :twisted: toen ik de auto ging kopen zei de verkoper dat er naar zijn weten een Clarion systeem in zou zitten, nu blijkt achteraf dat het een Magneti-Mareli systeem is( Italiaans weggooispul??)
Ik raad iedereen aan om dit systeen NIET AAN TE SCHAFFEN!!! :twisted: :twisted: WAARDELOOS APPARAAT!

Groetjes van Martine
Rijdend in een Peugeot 307 SW met Engine 4 PDA navigatie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
checkin
Senior Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:05

Bericht door checkin »

Er is medio September 2004 een software update te verwachten, voor de RT3 modellen,wat de verbetering zijn, kan ik op dit moment niet noemen.
[color=green][b]VDO MS5500 - Europa Navteq- TMC module 5010/01-VT - MA1410 - MC5400 - RST5400 - DV6100 - 2e+3e MM5000 achter - Hirschmann CarTV gen.2[/b][/color]

[size=84][color=red][b]MS5700-Europa Navteq-VDO PC5200 PT/40-VDO PN4000[/b][/color][/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
axl
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 sep 2003 22:14

Bericht door axl »

de update zal versie 5.41 zijn.
wat ik op het net lees zijn de verbeteringen:
-telefoon parameters verbeterd; zodat je niet meer in een "badkamer" zit te bellen
-zoom functie van de kaart is verbetert
-TA bug verwijderd; geen TA meer tijdens cd luisteren.

in duitsland is al een begin gemaakt met distributie van de nieuwe versie.

volgende week zal ik 5.41 ff uitproberen en kijken of ik ook nog veranderen kan vinden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
axl
Average Member
Average Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 sep 2003 22:14

Bericht door axl »

de 04/05 navtech versies is het snelwegprobleem op gelost.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • RNS 510 Navigatie aanwijzingen uitzetten
    door fanatix » 02 feb 2015 11:42 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 842
  • RT4 navigatie Peugeot 407
    door mijnpeugeot » 16 sep 2015 15:10 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1033
  • navi cd voor Peugeot 406
    door Higgy » 28 nov 2014 10:54 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 6
    Weergaves: 1039
  • Peugeot 5008oktober 2014
    door akunamatata13 » 24 okt 2014 23:43 » in Peugeot
    Reacties: 1
    Weergaves: 1316
  • Peugeot 308SW (Sept 2015)
    door havro » 16 jan 2016 11:18 » in Peugeot
    Reacties: 2
    Weergaves: 1752
  • RT3 rambam in Peugeot 307CC vervangendoor ?
    door MTE71 » 27 jun 2016 22:37 » in Peugeot
    Reacties: 0
    Weergaves: 973
  • Navigatie origineel Peugeot Boxer kleur
    door kcbouw » 17 okt 2017 22:24 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 524

Terug naar “Peugeot”