Alturion 5.2 BeNeLux

Software zoals Navfree, Navigator, TomTom en andere, geschikt voor smartphones, tablets, laptops en Pda's/Pim's
tommyboy8
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2004 16:28

Alturion 5.2 BeNeLux

Bericht door tommyboy8 »

nu heb ik deze pas aangeschaft maar ja, der zitte maar 3 kaarten bij, nu was mijn vraag, kunt ge die nergens apart kopen of op u laptop laten zetten, want ik ga volgende maand naar Duitsland dus een Duitse kaart zou wel handig zijn :oops:

mvg tommy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Re: alturion 5.2 BeNeLux

Bericht door Fantom »

tommyboy8 schreef:nu heb ik deze pas aangeschaft ma ja, der zitte maar 3kaarten bij, nu was mijn vraag, kunt ge die nergens apart kopen of op u laptop laten zetten, want ik ga volgende maand naar duitsland dus een duitse kaart zou wel handig zijn :oops:

mvg tommy
Hallo Tommyboy8,

Welkom op het forum. :thumbsup:
Verwijder even je dubbel posting of vraag het anders even aan een van de moderators. :yes2:

Om terug te komen op je vraag. Op de website van Alturion kan je de resellers in Nederland vinden.
Daar kan je waarschijnlijk ook wel kaarten van duitsland kopen.
Kijk maar eens op de site van Alturion http://www.alturion.com/buy/?id=334

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tommyboy8
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2004 16:28

Bericht door tommyboy8 »

sorry van die dubbele post, waarschijnlijk iets teveel of te snel op ok geklikt :oops: , op die site staat toch precies niet wat ik zoek, als ik die map van duitsland wil hebben moet ik dan dat volledige softwarepakket "alturion Europese mappen" en dan kost mij dat een dikke 170€ voor dan al die mappen ma ik zou alleen de duitse moeten hebben, is hier dan echt geen oplossing voor? :cry:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

tommyboy8 schreef:sorry van die dubbele post, waarschijnlijk iets teveel of te snel op ok geklikt :oops: , op die site staat toch precies niet wat ik zoek, als ik die map van duitsland wil hebben moet ik dan dat volledige softwarepakket "alturion Europese mappen" en dan kost mij dat een dikke 170€ voor dan al die mappen ma ik zou alleen de duitse moeten hebben, is hier dan echt geen oplossing voor? :cry:
Tja, dat kan alleen de leverancier van de kaarten je vertellen. Ga niet alleen uit van wat er op een website van een winkel staat. Bel ze even op en vraag het na :idea:
Anders kan je natuurlijk altijd een te koop gevraagd bericht plaatsen op de diverse sites zoals deze en bv. marktplaats. :roll:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • CD500 MY2009/2010 Benelux v.2012/2013
    door A__x » 04 aug 2014 11:59 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 823
  • Nav 100 1 cd beschadigd ( benelux) hierop hele nieuwe set kopen?
    door bassie » 23 apr 2015 15:41 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 538

Terug naar “Overige Smartphone, Tablet, LapTop en PDA navigatie software”