ISO stekker aansluiting opel vectra B 1999

Alles met betrekking tot Opel navigatie
chevy184
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 dec 2004 13:10

ISO stekker aansluiting opel vectra B 1999

Bericht door chevy184 »

Hallo

Ik ben ook nieuw hier op de site en ik ben auto monteur van beroep geweest . Nu ben ik al een jaar of wat geen monteur meer maar heb toch de iso stekker meegekregen dus dat moet niet z'n probleem zijn.

Nu moet zeggen ik ben blij dat deze site er is want ik had gelijk een vraagje over een navigatie systeem en hoop dat iemand mij hier op antwoord kan geven .

Ik heb een opel vectra uit 1999 hier zit in een VDO cdr 500 dit is een orgineele radio van opel .Nu wil ik een navigatie systeem inbouwen en dat is de Carin 522 nu geloof ik dat dit niet meer z'n jong systeem is maar ik hoop dat het nog wel een goed systeem is en dat er nog update's voor te krijgen zijn .

Zou iemand mij kunnen zeggen of alle aansluitingen zoals die worden omschreven in de handleiding aanwezig zijn in de iso connector van dit type auto . Of is er iemand die mij kan helpen aan een aansluit schema voor deze auto met dit navigatie systeem .

Tevens hoop ik dat iemand mij kan zeggen of ik dit navigatie systeem kan gebruiken met de orgineele opel radio en of ik de mute aansluitng moet gebruiken want zag dat niet iedereen er tevreden over was als je deze aansluiting gebruikte bij navigatie systeem . Ik hoop wel dat dit los staat van de telefoon carkit


Gelijk een hoop vragen maar ik hoop dat iemand mij kan en wil helpen

Edwin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Re: ISO stekker aansluiting opel vectra B 1999

Bericht door Fantom »

chevy184 schreef:Hallo

Ik ben ook nieuw hier op de site en ik ben auto monteur van beroep geweest . Nu ben ik al een jaar of wat geen monteur meer maar heb toch de iso stekker meegekregen dus dat moet niet z'n probleem zijn.