Wijchen --> rotonde op de Meerdreef en de aansluitingen

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Wijchen --> rotonde op de Meerdreef en de aansluitingen

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq NHS-team,

Hier de op een na laatste melding voor vandaag.. Op de rotonde op de Meerdreef in Wijchen kun je ook afslaan naar de Diepvoorde en de Hoogmeer. De afslag staat er wel op, maar loopt dood. Hij hoort echter aan te sluiten op de woonwijken aan de andere kant van het water. In die woonwijken (waar het op moet aansluiten) klopt ook een en ander niet. Misschien een idee voor als jullie Wijchen gaan bezoeken om Wijchen (Zuid) eens te controleren? Hier is nogal wat gebouwd en voor zover ik het kan zien op de plattegrond kloppen er enkele dingen niet helemaal (in mijn database althans).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Heb net ff een check gedaan op Maporama en zoals het er nu uitziet is het volgens mij wel goed. Zo is de naam aangepast aan de Meester van Coothlaan (dit stond niet goed in de database, maar is nu correct). Er is nog wel geen reactie geformuleerd vanuit Navteq, maar zo te zien is het wel aangepast. Wat mij betreft kan dit topic dan ook dicht.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Aansluitingen VDO MM2100 spiegel
    door stef_r » 20 jan 2015 14:19 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 481

Terug naar “Navteq”