Wijchen --> Bijsterhuizen

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Wijchen --> Bijsterhuizen

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq,

Ik weet niet meer zeker of ik dit al eens gemeld heb via jullie site, daarom doe ik het voor de zekerheid toch ook maar via het forum. In het industriegebeid Bijsterhuizen ontbreekt een stukje geometrie. Als je vanaf de Schoenaker bij de rotonde Bijsterhuizen inrijd krijg je aan de linkerkant eerst de Wilhelminalaan (die staat er in) en vrijwel daarna komt een "lus" aan de linkerkant die nu nog ontbreekt. Het betreft hier ook Bijsterhuizen. Zouden jullie deze geometrie willen opnemen (en ook de straatnamen willen bijwerken, want nu heet het ene gedeelte Bijsterhuizen en een ander gedeelte Bijsterhuizen 22e straat (ik noem maar een voorbeeld))?

Alvast wederom hartelijk dank,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Op Maporama is te zien dat het reeds is aangepast. Er was ook een ander topic waarin Navteq aangaf dat er op dit industrieterrein de nodige wijzigingen zijn doorgevoerd. Zo zijn er nu ook huisnummers toegevoegd aan de straten en is de ontbrekende geometrie toegevoegd. Dit topic kan dan volgens mij ook dicht.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”