Supercode CD's 2009/2010

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Supercode CD's 2009/2010

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik heb vandaag de set Supercode cd's 2009/2010 besteld en ging uit van de informatie op de website van Navteq

Daar staat bij de beschrijving van het Europa-pakket:
Landen die worden gedekt zijn:

Albanië, Andorra, Oostenrijk , België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Kroatie, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Monaco, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Rumenien, San Marino, Servië Montenegro, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Groot-Brittannië, De Stadtstaat van Vatikaan

Om vervolgens tot de ontdekking te komen dat de informatie uiterst misleidend is omdat er helemaal geen Oost Europa CD meer bij het pakket wordt geleverd of zelfs uitgegeven. De order kon nog geannuleerd worden met de excuses van Navteq zonder een afdoende verklaring anders dan dat VDODayton had besloten om deze cd niet meer uit te geven?

Inmiddels is men bezig de informatie op de website te corrigeren
Het is natuurlijk ook nu zeer de vraag of de Oost Europese landen op de DVD wel gedekt zijn zoals uit de beschrijving blijkt

Ik heb hier al eerder over geschreven: de website van navteq is op z'n minst zeer onzorgvuldig met informatie
Bij de PC5200 kost een DVD tijdelijk € 169 - 20 = € 149 euro
Als je gaat bestellen blijkt dit echter € 199 te bedragen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Vandaag een aantal nieuwe mededelingen van Navteq (verkoopcentrum)
  • Oost Europa is niet meer beschikbaar omdat daar geen enkele belangstelling voor zou bestaan!
  • In het Europapakket van 9 cd's zit geen aparte MRE meer want die staan op de diverse landen cd's en Oost Europa zit er gewoon bij
Op mijn vraag waarom dan de landen cd's wel tezamen met een MRE worden geleverd: Stilte.
  • Een vriendelijke mevrouw belt mij terug en nu is er iemand die heeft uitgezocht dat heel Oost Europa ineens op de CD MRE er bij is geplaatst
  • Dat kon makkelijk want van Oost Europa waren toch alleen maar enkele steden en doorgaande wegen beschikbaar!
Kortom, niemand die het weet, er wordt maar wat gekletst en de personen aan de telefoon hebben geen idee waar ze het over hebben

Dus nog maar eens gebeld om een ander aan de telefoon te krijgen:
Die stuurde mij een email met de volgende inhoud:

Geachte heer,

bedankt voor u aanvraag bij Navteq.

In het Europa-paket 2009/2010 van VDO-Dayton SuperCode zijn de Oost Europese landen te vinden op de MRE-CD (Major Roads of Europe). Deze CD wordt mee geleverd met het Europa-paket. De MRE CD 2009/2010 is een meer uitgebreide versie dan de MRE CD van 2008-2009. Het Europa-paket bestaat uit 9 CD's.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
WS
Senior Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 29 sep 2003 18:43

Re: Supercode CD's 2009/2010

Bericht door WS »

Gerritje schreef: Ik heb hier al eerder over geschreven: de website van navteq is op z'n minst zeer onzorgvuldig met informatie
Bij de PC5200 kost een DVD tijdelijk € 169 - 20 = € 149 euro
Als je gaat bestellen blijkt dit echter € 199 te bedragen
Inmiddels is de prijs nu wel correct, tijdelijk € 149 euro + verzenkosten ( € 7,50 euro voor standaard verzending).
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1

Kia Picanto<>TomTom GO950 Live

test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ook voor de non c0-iq cd's gaat het weer mis:
Via de Nederlandse site kun je alleen de editie 2008-2 bestellen, sinds gisteren ook € 149 ipv 199 vorige week
Maar kies je een andere taal dan blijkt hetzelfde bestelnummer ineens bij de editie 2009/2010 te horen

Bij navraag blijkt het echt om de 2009/2010 te gaan

Ook bij de cd's voor de Carminat Informée II wordt er nog steeds een bestelnummer voor de editie V28 gegeven terwijl de V29 via de dealer al enige tijd verkrijgbaar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Bericht door kobus1960 »

Ik had nog een content open staan t/m 31-05-09.
Heb vandaag een CIQ europa pakket binnen gekregen van....................2008/2009 Navteq.
Kan ik weer iemand gelukkig mee maken denk ik.
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
majo
Starting Member
Starting Member
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 mei 2004 09:57

Bericht door majo »

Zondag op de Navteq site de benelux 2009/2010 besteld voor mijn MS4200RS. Bij de productdetails stond "beschikbaarheid : Aanwezig". Maar kennelijk staat dat bij ieder product, want het is nu donderdag.. en mijn orderstatus is nog steeds "OPEN" en "NIET VERZONDEN". :-(

nouja.. ik kan nog navigeren.. ik heb nog 10 prepaid dagen (en met niet al teveel moeite haal ik 47 uur uit zo'n dag)
.. maar daarna is het ook echt OP..

Heeft iemand de bestelling al in huis??

Groeten
Marc.
------------
MS4200RS
Navteq Supercode EUROPA 2011/2012
------------

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Alle producten die "aanwezig zijn worden vanaf 1 juni vanauit de depots uitgeleverd. Het lijkt me, ook gezien de waardeloze service van GLS, de vervoerder, eigenlijk uitgesloten dat je de zending volgende week nog in huis hebt.

De vorige 2 keer dat ik een zending via GLS kreeg bezorgd kon je op het trackingsysteem zelfs 24 uur van te voren zien waar het product zou worden ingescand. Maar ze hebben wel 10 dagen nodig om vanuit Duitsland naar Nederland te versturen. Vreemde organisatie
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Figaro75
Senior Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 02 nov 2008 12:16

Bericht door Figaro75 »

GLS is idd een zeer vreemde bezorger.
Vorig jaar 3 weken zitten wachten op een pakket.
Was opgehaald bij de winkel waar ik het had besteld en toen werd het stil....
Na een week maar met de winkel gebeld, zij contact opgenomen met GLS, bleek dat het ergens in hun (GLS) magazijn stond. Maar zou meteen worden verstuurd.
Weer stil.........na een week weer met de winkel bellen.
Zij snapte er ook niets van maar of ik even zelf contact kon opnemen met GLS....... :shock:

Bleek dat de chauffeur van GLS het adres niet kon vinden dus het pakket maar weer gewoon mee terug had genomen. Kreeg ik de vraag of ik in een nieuwbouwwijk woonde, kan......
Dus ik maar gevraagd wat ze onder nieuw verstaan want het huis was van 1975.......
Nou, zouden ze het nog een keer proberen. (ik zou ook niet even contact opnemen als ik het adres niet kan vinden :? )
Ik weer de hele dag thuis zitten wachten (weer vrije dag :evil: ), nog niets, maar weer bellen.
Chauffeur was door zijn rug gegaan en naar huis gereden (met mijn pakket nog in zijn bus)
Ik toch heel duidelijk gemaakt dat dit geen manier van bezorgen was en dat dit steeds een vrije dag kostte en of ze die zouden vergoeden.
Lange stilte, maar daar konden ze toch echt niet aan gaan beginnen, overmacht........
Uiteindelijk hebben ze zelf een ander bezorgingsdienst ingehuurd die het pakket bij hun chauffeur ophaalde en dezelfde ochtend bij mij bezorgde. Die had blijkbaar wel een werkende navigatie.......

Maar bij GLS houdt ik altijd mijn hart vast........

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
majo
Starting Member
Starting Member
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 mei 2004 09:57

Bericht door majo »

@Gerritje : Je krijgt gelijk. Volgens de Navteq website is de bestelling nog niet eens verstuurd.
Tegen beter weten in heb ik vorige week even een mailtje naar Navteq gestuurd, met de vraag waarom er op de website staat dat een artikel 'aanwezig' is, terwijl het dus niet aanwezig is.

Het antwoord was (zoals verwacht) incompleet. Er werd gemeld dat het artikel niet op voorraad was, (duh..) en dat er 'ongeveer' in week 44 weer nieuwe producten verwacht werden.

Wachten is moeilijk.. maar constant onder de brievenbus liggen kost ook een boel tijd. Ik ga maar even wat anders 'nuttigs' doen. Misschien is het er over twee weken wel.

Groeten
Marc.
------------
MS4200RS
Navteq Supercode EUROPA 2011/2012
------------

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
majo
Starting Member
Starting Member
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 mei 2004 09:57

Bericht door majo »

Zojuist bericht van Navteq gehad, dat de bestelling verstuurd is !!!

.. als ik zo de reacties over FedEx lees, moet ik mijn Benelux CD over drie weken wel binnen hebben ;-)
------------
MS4200RS
Navteq Supercode EUROPA 2011/2012
------------

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Voor de Non C-IQ kreeg ik 4/6 het verzendbericht en de cd's waren 9/6 binnen
Daarentegen was wederom de informatie op de tracking site van GLS foutief.

Ik kreeg 9/6 het verzendbericht van de SC CD's dus die zullen dan 15 of 16/6 wel binnenkomen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Vanmorgen de hierboven besproken Supercode CD's ontvangen.
Ondanks allerlei "gezwam" van Navteq medewerkers en leidinggevenden, bestaat de set wederom gewoon uit 10 cd's dus inclusief de aparte CD Oost Europa
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
majo
Starting Member
Starting Member
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 mei 2004 09:57

Bericht door majo »

Yesss.

Ik heb 'm ook binnen.
Komende dagen eens even flink testen. (ben overgestapt van Tele-Atlas naar NavTeq)
------------
MS4200RS
Navteq Supercode EUROPA 2011/2012
------------

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
WS
Senior Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 29 sep 2003 18:43

Bericht door WS »

Toch sneller dan verwacht, ook de 2009/10 voor de MS5200 is vanmorgen afgeleverd.
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1

Kia Picanto<>TomTom GO950 Live

test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
a.haijes
Starting Member
Starting Member
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 mar 2009 15:55

Bericht door a.haijes »

Gisteren bij Navco besteld. Is € 4,- gekoper dan bij Navteq!! :wink:
Supercode Europa pakket v.2009/2010 - navteq voor VDO Dayton C-IQ # T1000-15044. Hier staat ook vermeld dat deze bestaat uit 9 cd's. (Vandaar goedkoper) :lol:
Vandaag door Navco verstuurd! Ik ben benieuwd wanneer deze aankomen?

Groet,
Ton.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
a.haijes
Starting Member
Starting Member
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 mar 2009 15:55

Bericht door a.haijes »

a.haijes schreef:Gisteren bij Navco besteld. Is € 4,- gekoper dan bij Navteq!! :wink:
Supercode Europa pakket v.2009/2010 - navteq voor VDO Dayton C-IQ # T1000-15044. Hier staat ook vermeld dat deze bestaat uit 9 cd's. (Vandaar goedkoper) :lol:
Vandaag door Navco verstuurd! Ik ben benieuwd wanneer deze aankomen?

Groet,
Ton.
Vandaag ontvangen. Inclusief een reep chocolade, voor het wachten van navigatie software update. hmmmm 8)
De serie bestaat ook uit 10 cd's.

Groet,
Ton.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sjaoel
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2009 22:24

Bericht door sjaoel »

Na lang twijfelen en veel lezen op kieskeurig, toch maar besloten om geen tom tom, navigon of garmin te kopen maar gewoon nieuwe kaarten te kopen voor mijn MD 41400.

Zondagnacht bij Navco de Navteq Europe supercode 2009 / 2010 gekocht, ook ik ben overgestapt van TeleAtlas naar Navteq. De levering was bijzonder snel, ik had het pakketje dinsdag al in huis. Ook mijn pakket bestaat uit 10 cd's en een update cd die ik niet nodig had omdat mijn navigatiesoftware al up to date was en een reep chocolade.

De nieuwe kaarten meteen uitgeprobeerd op wegen die niet op mijn 2005 / 2006 editie stonden en op wegen waar afgelopen jaar de situatie gewijzigd is. Tot nu ben ik er zeer tevreden over, klein minpuntje ten opzichte van de cd's van TeleAtlas zijn de vlaggetjes ipv de namen van de landen op de cd's.
Volvo V40
MD 41400
TeleAtlas C-IQ 2005 / 2006
Navteq Supercode Europe 2009 / 2010

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Nieuw navigatie/multimedia systeem voor Audi A3 2.0 TDI (2009)
    door Guul » 03 feb 2016 13:19 » in Aankoop advies
    Reacties: 0
    Weergaves: 559
  • Zenec 2010 hulp gezocht
    door Geijsel » 22 jan 2018 14:41 » in Overige merken -- VASTE INBOUW --
    Reacties: 0
    Weergaves: 500
  • supercode
    door Harry Maas » 12 jun 2016 12:10 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 819
  • CD500 MY2009/2010 Benelux v.2012/2013
    door A__x » 04 aug 2014 11:59 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 823
  • VDO ms3200 pc3200 c-iq supercode
    door bartmans » 11 jul 2014 21:02 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1210
  • Dringend hulp gezocht Opel CD 500 MY2009/2010 Beneluxversie 2014/2015
    door Paultje Poets 1979 » 06 feb 2016 22:01 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 584

Terug naar “Navteq”