Rotonde Duiven

(voorheen NavTech)
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Rotonde Duiven

Bericht door ritselaar »

Vol verwachting klopte mijn hart, toen de koerier de nieuwe cd bezorgde.
De Mavteq Benelux spring/summer 2004 voor mijn vdo dayton 4200

Zoals ik schreef in topic viewtopic.php?t=1617
was er iets goed mis met die rotonde.

Dus vandaag er langs, maar wat me al opviel was dat ik steeds rechtsaf moest bij de zijstraten van de Visserlaan.

Wat blijkt nu: de rotonde ligt nu eindelijk wel op de juiste plaats, maar de gehele afslag naar de Visserlaan is er nu niet meer. :shock:
Dit had ik ook al beschreven op het bijgevoegde kaartje. Op de vorige versie was de rotonde er wel met alle afslagen, alleen lag de rotonde toen (althans volgens de nag. cd) zo'n 100-150 meter noordelijker dan in werkelijkheid.

Nu snap ik ook waarom ie nu erg onlogisch rijdt op een aantal plaatsen van Duiven-Noord naar Zuid.

Daar ik helaas geen overzichstkaart in nag.systeem heb, moet ik gokken maar het lijkt er nu op dat de situatie op de cd er nu zo uitziet als op mijn bijgevoegde kaartje.

Navteq, je had dat topic al gesloten, maar kun je bevestigen dat in de volgende versie de visserlaan weer aansluit op de rotonde op de westsingel ?

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik heb even gekeken op Mapquest en daar staat de Visserlaan inderdaad niet aangesloten... Of dit nu al wel zo is, moet Navteq maar even zeggen. De fouten die jij nu hebt komen dus door die aansluiting (die ontbreekt).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Rotonde - Duiven

Bericht door NAVTEQ »

Beste Frits en Toho,

de dames en heren van het veldteam bieden het verontschuldigingen aan. Ze hebben inderdaad tijdens het meest recentelijk veldwerk een beetje zitten slapen. Maar ze hebben beloofd om het goed te maken en alles te corrigeren in de nabije toekomst.

met groetjes,
het NAVTEQ NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Zie zojuist dat er op Maporama weer een nieuwe versie van de kaarten van Navteq staat.

Rotonde Visserlaan wordt steeds leuker. De Visserlaan sluit gelukkig nu wel weer aan op de rotonde met de Westsingel.

Nu ligt er volgens de kaart op Maporama nog een stukje doodlopende weg. Die ligt daar echt niet (100% zeker, daar ik er vandaag nog langsgereden ben)

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

ritselaar schreef:Zie zojuist dat er op Maporama weer een nieuwe versie van de kaarten van Navteq staat.
Het is inderdaad een nieuwere versie (ik denk van ergens in mei / juni 2004 aan de nog bestaande fouten en reeds verwijderde fouten), want de A30 staat er nu wel op... Des te vreemder is het dat er nog een zijstraatje opstaat bij die Visserlaan die er niet is.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Zo te zien is het nu wel goed (zie Maporama) :). Het heeft dan even geduurd, maar het is nu verholpen (als het zo tenminste goed is ;)).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Ik zag al in een ander bericht van je dat maporama nieuwe kaarten heeft.


De rotonde in Duiven is nu eindelijk geheel volledig.

Alleen lijkt het (in ieder geval met mijn MS4200) dat de Visserlaan geen "hoofdroute"meer is.

Rijdend op de Visserlaan vanaf de Vergertlaan, stuurt systeem mij via de Burgemeester Van Dorth Tot Medlerstraat en de Rijksweg naar het kruispunt westsingel/rijksweg.

De Burgemeester Van Dorth Tot Medlerstraat is wel een 50 km/h weg, echter diverse oversteekplaatsen maakt het niet tot een snelle weg.

Geldt ook als je komt vanaf de A12, je rijdt op de Westsingel, gaat dan ook linksaf de Rijksweg op om dan via de de Burgemeester Van Dorth Tot Medlerstraat weer op de Visserlaan uit te komen.

Negeer je het systeem, dan coorigeert ie even later wel en leidt je nvia de rotonde Visserlaan/Westsingel.

Dit gebeurt op de Navteq herfst/winter 2004 Benelux alsook op de Benelux-versie uit het Navteq Europapakket 2004/2005.


Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi Frits,

Treedt dit probleem ook nog steeds op met de MS5500 (en de DVD 2005-1)? Dit i.v.m. het sluiten van de topics die verholpen zijn...

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Ja, het is nog steeds zo op dvd2005-1 dat ie via rijksweg en dorth van medlerstraat wil.

Ook heeft het stuk Visserlaan op deze dvd een andere kleur, waardoor het niet als "hoofdweg" wordt gezien. Zou wel moeten zijn, daar op de rotonde eltensestraat/visserlaan/dorth van medlerstraat op de ANWB-wegwijzer staat dat je naar Westervoort moet via de Visserlaan.

Kortom dit is nog niet gheel af, mogelijk pas met de dvd2005-2.


Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Als ik het dus goed begrijp is het volgende de bedoeling:

De Visserlaan tussen de Burgemeester van Dorth tot de Medlerstraat en Westsinngel promoveren tot een "hogere weg", zodat systeem daar ook over wil rijden.

Klopt dat?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Ja, dat is precies wat ik bedoel.

Op de kaart in mijn naviagtiesysteem zou de Visserlaan tussen de Dorth van Medlerstraat en de Westsingel geel moeten zijn. Want dat is volgens mij een hogere gradatie.

Nu stuurt ie via Dorth van Medlerstraat en de Rijksweg. Vooral de Dorth van Medlerstraat is wat 'auto-onvriendelijker' geworden, door versmalde rijbaan en fietspaden op de rijbaan.

De Visserlaan heeft een fietspad er naast liggen.

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Volgens mij is nu alles wat je aangegeven hebt aangepast, of niet? Zo ja, dan kan ook dit topic dicht wat het forum weer wat overzichtelijker maakt :).
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

OP kaartje op de dvd is de Visserlaan tussen beide rotondes nu geel.Ook de geplande route gaat nu ofer de Visserlaan ipv Dorth tot Medlerstraat.

Topic gesloten.

Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”