Oprit A2 Maarssen

(voorheen NavTech)
jacobs45
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jul 2005 20:20

Oprit A2 Maarssen

Bericht door jacobs45 »

De oprit van de a2 bij maarssen(richting den Bosch) is al enige tijd gewijzigd, je kunt al een paar jaar vanaf de N 230 (zuilense Ring) rechtdoor industrieterrein de wetering op (sindskort ook richting vleuten en leidsche rijn terweide)
maar de nav in mijn opel (vdo siemens 2011) met navteq 2005 cd geeft toch nog aan rechtdoor te rijden als ik de A2 richting den bosch op moet. :(
Als ik rechtdoor ga dan krijg ik een nav die de weg kwijt is.

Wordt dit in de nieuwe release ook meegenomen?? :?:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Je vraag lezend roept dat een vraag op :wink:
Bedoel je te zeggen dat het Bedrijventerrein "De Wetering" niet op jouw CD staat? Op mijn Navteq 2005/1 C-IQ staat dat er wel op, maar de weg naar Vleuten ontbreekt nog. Die komt al wel voor op de Navteq Maporama kaart, zie www.maporama.com.

Of bedoel je te zeggen dat de gewone oprit vanaf de N230 naar het zuiden niet goed op je CD-kaart staat? Is die dan veranderd, daar net aan de andere kant van het viaduct over de A2?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jacobs45
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jul 2005 20:20

Bericht door jacobs45 »

Het bedrijventerrein staat er wel op (ik voerde de proostwetering in als bestemming), en dan wordt ik op de zelfde weg (n230) ook rechtdoor gestuurd en dat klopt ook, maar de oprit naar de A2 (naar het zuiden) is links af op het zelfde punt en daar stuurt de Cd me ook rechtdoor vroeger Ong 5 jaar terug kon je daar niet rechtdoor het ind.terrein op en moest je linksaf de weg volgen (rechtdoor dus want je kon niet anders) om de A2 op te gaan.
Het rare is dat het systeem ook echt zegt dat ik rechtdoor moet en dat is niet logisch.


Op de nieuwe CD die in mijn oude Carin 520 zit staat de oprit met alles erop en eraan goed!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”