Nijmegen --> Energieweg

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Nijmegen --> Energieweg

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq,

Ik heb nog een paar kleine dingetjes gevonden. Zo kloppen in Nijmegen aan de Energieweg de huisnummers niet. Als ik naar nummer 7 wil (dat is het Office Centre) dan zegt het systeem (komende vanaf de Neerbosscheweg) dat ik de bestemming bereikt heb als ik net de kruising van de Energieweg met de Wolfskuilseweg voorbij ben. De bestemming ligt echter zo goed als tegen de rotonde van de Energieweg / Industrieweg / Kanaalstraat. De huisnummers vanaf de rotonde richting de Neerbosscheweg zijn aan de linkerkant (totaan de kruising met de Wolfskuilseweg) vanaf 7 (dit is het eerste pand) tot en met 21 (als ik het goed gezien heb). Nu klopt nummer 7 in ieder geval niet. Zouden jullie dit eens willen bekijken?

Dan ontbreken ook de tussenstukjes op de Energieweg nog. Het systeem kent alleen de kruising als mogelijkheid om te keren, terwijl het stikt van de tussenstukjes (allen mogelijkheden om te keren). Zouden jullie deze tussenstukjes op willen nemen?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Bericht door NAVTEQ »

Beste Toho_NL,

We hebben de huisnummer-range bekeken en hebben niets raars kunnen ontdekken. Nummer 7 ligt in de NAVTEQ database aan het noordelijke eind van de Energieweg. Het systeem zou dus veel later aan moeten geven dat de bestemming bereikt is.

Met betrekking tot de tussenstukjes, dit zoeken we nog uit.

Groeten,

Het NAVTEQ NHS-team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”