Nieuwe wegen

(voorheen NavTech)
JNCS
Junior Member
Junior Member
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:36

Nieuwe wegen

Bericht door JNCS »

Hallo Navtech team

Ik heb geregeld op de navtech site nieuwe rotondes/wegen etc aangegeven dmv email. Toch krijg ik daar in het geheel geen antwoord op. Dat vind ik vreemd. Daar er natuurlijk ook concurrentie is van Tele atlas bevreemd me dit nog meer. En ik ben helaas niet de enige die dit meemaakt, maar hoor het van verschillende mensen.

In Appingedam is een wijk die al 2 jaar bestaat, en die nog niet op de cd staat van de Benelux. Rotondes bij Zwolle die er al een paar jaar liggen maar niet zijn opgenomen. Een klein straatje hier bij Tuitjenhorn, genaamd "de Dijken" staat ook niet op de nieuwste cd.

Ik was altijd een Navtech fan, maar moet concluderen dat Tele atlas op dit moment veel gedetailleerder is wat betreft Nederland.

Hoop dat jullie hier wat aan gaan doen

vr.gr en goede dagen

Jeroen Kruijff

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Re: Nieuwe wegen

Bericht door Han »

Hallo Jeroen,
sabor5 schreef:Hallo Navtech team
Ik heb geregeld op de navtech site nieuwe rotondes/wegen etc aangegeven dmv email. Toch krijg ik daar in het geheel geen antwoord op. Dat vind ik vreemd. Daar er natuurlijk ook concurrentie is van Tele atlas bevreemd me dit nog meer. En ik ben helaas niet de enige die dit meemaakt, maar hoor het van verschillende mensen.
Als je bij navtech op de site kijkt zie je dat ze een speciale site hebben waar je fouten kan melden en zullen ze dus niet op E-Mail reageren.
Het is heel uniek dat je fouten van het kaartmatriaal op een andere manier (lees deze site) kunt aangeven aan NavTech.
sabor5 schreef:In Appingedam is een wijk die al 2 jaar bestaat, en die nog niet op de cd staat van de Benelux. Rotondes bij Zwolle die er al een paar jaar liggen maar niet zijn opgenomen. Een klein straatje hier bij Tuitjenhorn, genaamd "de Dijken" staat ook niet op de nieuwste cd.
Ik denk dat ze met bovenstaande niet zoveel kunnen.
Kijk is verder in de NavTech groep hoe er door gebruikers gepost wordt en hoe daar door NavTech mee omgegaan wordt.
Doe per Topic één klacht, probleem of opmerking en je zal zien dat er wat mee gedaan wordt.

Groeten Han

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Appingedam, Zwolle en Tuitjehoorn

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Jeroen,

wij nemen alle meldingen serieus, hoe ze ons ook bereiken, per telefoon, email, via dit forum, onze website of zoals wel eens eerder gekscherend gezegd, per postduif. We proberen dan ook jouw emails te traceren om te kijken wat er mee is gebeurd. Wordt vervolgd!

Wat betreft Appingedam en Zwolle heeft Han gelijk dat die aanwijzingen niet concreet genoeg zijn. Als je de naam van de nieuwe wijk weet en ook de naam van een van de nieuwe straten dan zullen we graag controleren of er een recente aanvulling heeft plaatsgehad. Voor de Zwolse rotondes geldt hetzelfd. En tot slot nog gooed nieuws, sinds mei 2003 is er een straat in onze database van Tuitjehoorn met de naam "de dijken".

met groet, het NavTech NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Foutmeldingen per Email

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Jeroen,

ondanks zoekwerk op verschillende niveaus is het niet gelukt om een email van jou te traceren. Zou het mogelijk zijn om er een of twee nog eens te sturen? Of beter nog zoals Han voorstelde om de text te kopiëren naar een bericht hier op het forum?

groet het NavTech NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Nieuwe wegen - sluiting onderwerp

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Jeroen,

om het overzicht te bewaren sluiten we bij deze dit onderwerp. Je bent van harte uitgenodigd om als nog een aantal van je vragen te herhalen, want we lossen graag alle problemen op.

tot spoedig, het NavTech NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 17 nov 2021 20:05 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 378
  • Nieuwe kaarten 990.xxx
    door japie57 » 19 mei 2017 13:11 » in TomTom
    Reacties: 10
    Weergaves: 2264
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 22 mei 2021 16:34 » in TomTom
    Reacties: 1
    Weergaves: 302
  • nieuwe kaarten 950.
    door japie57 » 20 mei 2015 18:25 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 948
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 02 jun 2020 22:55 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 313
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 17 feb 2021 23:30 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 274
  • Nieuwe CD in Renault V28 (4R-LPN)
    door rayman76 » 22 apr 2018 10:02 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 728

Terug naar “Navteq”