Nieuwe software 2005/1 Navteq / VDO Dayton

(voorheen NavTech)
krommenek
Junior Member
Junior Member
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 mei 2004 23:07

Nieuwe software 2005/1 Navteq / VDO Dayton

Bericht door krommenek »

Hallo,

Weet al iemand waneer de uitlevering begint van de 2005/1 editie?

Komen er ook nieuwe mogelijkheden in, hopelijik het 3D scherm, zoals op een TOM TOM aanwezig is, dit geeft een veel realistischer gevoel voor waneer je bij een bocht ben en moet afdraaien!!!

Greetz

Eric :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

De 2005.01 versie is uit. :wink:

nee, er zijn geen wijzigingen doorgevoerd in de software waardoor je een 3D scherm kan selecteren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Eric,

Over welk systeem heb je het? Over een MS 5400/5500 met C-IQ of over de klassieke MS 5000?

Dat 3-D verhaal heeft maar zeer ten dele te maken met de kaarten. Veel belangrijker is dat de computer zelf en de besturings SW daar op uitgelegd moeten worden, en dat is niet het geval.

Dit punt is ook opgenomen in het wensenlijstje, dat Fantom vorig jaar gemaakt heeft.
Persoonlijk zou ik het NIET als standaard willen hebben, ik zie liever een normale kaart. Als het een optie zou worden, door de berijder in te stellen, zou het wat mij betreft mogen.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
krommenek
Junior Member
Junior Member
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 mei 2004 23:07

Bericht door krommenek »

Mooi dat de new release uit is, maar per waneer wordt deze verstuurd?

Wanneer kan ik hem verwachten, ik wacht op de CD uitvoeing?

Is er BTW (by teh way) kans dat 3D uberhaubt ooit wordt ingebouwd (als optie) ?

Wat zijn andere nieuwe verbeteringen in de software?

Greetz

Eric :oops:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi Eric,

Ik ga er vanuit dat je C-IQ hebt (aan je bericht te lezen). Er zijn twee dingen te onderscheiden, namelijk de kaarten en de besturingssoftware. In de besturingssoftware is t.o.v. de vorige uitgave niks veranderd. De meest actuele release is, voor de MS5400 (heb je die?), nog steeds V9.5 (MO5595). Als je een ander systeem hebt moet je dat ff melden, want dan weten we welke versie het laatst is.

De kaarten daarentegen zijn wel degelijk veranderd. Er zijn vele nieuwe wegen bijgekomen en fouten zijn eruit gehaald. Om deze CD's in je bezit te krijgen moet je bellen met het C-IQ Service Centre. Ze leveren deze release namelijk niet zomaar uit, want er zou niks veranderd zijn. Dit is echter wel degelijk het geval, dus je moet ze gewoon aanvragen. Ze moeten je die gewoon opsturen (als je je CD's kwijt bent of ze zijn beschadigd dan doen ze dat ook...).

Er is gevraagd aan VDO Dayton of er o.a. een 3D-weergave geïmplementeerd kan worden. De reactie erop is dat alles onderzocht wordt en eventueel geïmplemeteerd wordt (kan ook zijn dat dit pas in een nieuw systeem gebeurd). Er is dus niks over te zeggen. Ik ben wel met JW eens dat als ze dit implementeren het een optie moet zijn. Ik zit er namelijk ook niet op te wachten...

Is het zo wat duidelijker? Laat ff weten welk systeem jij hebt, dan kunnen we wat meer zeggen.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
krommenek
Junior Member
Junior Member
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 mei 2004 23:07

Bericht door krommenek »

Ben ik weer,

Ik heb inderdaad eem MS5400 met IC-Q benelux en flits 'technologie' !

Maar helaas mijn systeem is kapot gegaan, al twee weken voor de kerst. De MS5400 deed helemaal niks meer, spontaan onder het rijden bleef het scherm bevroren staan, na resetten (panning eraf en nog meer trucjes) nog geen resultaat. Zelfs de CD komt er niet meer uit!!!
Meteen opgestuurd via de Citroen dealer naar ?? en nog steeds niet terug, is toch erg, niet.

Dus daarom nog een vraag, de weken dat ik nu zonder zit, worden die verlengd ivm een afgesloten abonnement. Ik heb het immers zodadelijk een aantal weken niets kunnen gebruiken en je betaald er wel voor, toch!!!

Heb wel bij VDO gemeld dat het systeem in reparatie is, en ze hebben een aantekening in hun PC systeem gemaakt, maar of dit helpt!!!!

Wat denken jullie? :oops: :oops: :oops:

Trouwens weten jullie waar de VDO repraties gedaan worden?


Greetz,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Het is zo dat als je bij VDO Dayton meldt dat je systeem in reparatie is dat de tijd waarin je je systeem niet kan gebruiken wordt doorgeschoven aan het eind. Je kunt dus langer gebruik maken van je content :). Voor meer informatie over de nieuwe CD's / DVD: viewtopic.php?t=3786.

Ik stel voor om daar verder te praten. Hoorde dit topic trouwens niet thuis in het C-IQ gedeelte van VDO Dayton?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo ToHo,

Eric's prbleem is al eleders opgepakt, zie viewtopic.php?p=19360&highlight=#19360

Het lijkt me dus verstandig dit gedeelte te splitsen en bij dat andere te voegen dan wel het gewoon weg te halen omdat het eigenlijk dubbel posting is :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Je hebt gelijk ja. Ik was ff de nog openstaande topics van Navteq aan het doorlopen (om o.a. te checken of het soms al is aangepast, maar er nog geen reactie is geformuleerd (er zijn ook zoveel topics... ;))) en legde niet de link met het door jouw genoemde topic...

Kan denk ik inderdaad gesloten worden.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Wat is de originele navigatie Mercedes CLS 2005
    door willy100 » 09 apr 2018 14:22 » in Mercedes
    Reacties: 0
    Weergaves: 417
  • Navigatie opel vivaro 2005
    door stefan_grip » 07 feb 2016 15:20 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 557
  • Carminat navigatie Laguna uit 2005
    door Dillingh » 22 jan 2015 17:43 » in Renault
    Reacties: 3
    Weergaves: 1631
  • navigatiesystemen Nissan Primera p12 2005
    door patkec » 16 feb 2015 13:36 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 1347
  • De gps van mijn Espace (bwj 2005) werkt niet meer.
    door GREG123 » 28 apr 2015 11:43 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 757
  • Lege SD kaart voor Navteq download
    door lynn » 19 aug 2014 16:19 » in Lancia
    Reacties: 1
    Weergaves: 2530
  • Nieuwe kaarten 990.xxx
    door japie57 » 19 mei 2017 13:11 » in TomTom
    Reacties: 10
    Weergaves: 2278

Terug naar “Navteq”