Nieuwe rotondes op Graafsingel in Duiven

(voorheen NavTech)
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Nieuwe rotondes op Graafsingel in Duiven

Bericht door ritselaar »

Op dit moment is de aannemer bezig met het aanleggen van een nieuwe rotonde op het kruispunt Graafsingel en Ratio op het industrieterrein in Duiven. Volgens de planning zou dit half juli klaar moeten zijn. Dit is op de tekening rotonde 1.

Het gebied tussen de Westsingel en Graafsingel wordt op dit moment bouwrijp gemaakt voor (ondermeer) de aanleg van een discotheek en een groot tuincentrum. Tuincentrum zit nu nog aan de Rijksweg, maar gaat plaats maken voor een nieuwe geplande woonwijk genaamd: De Ploen-Zuid.

Daarnaast komt er ook nog een volgende rotonde, door mij benoemd als rotonde 2.

Verder heb ik met zwart geschetst hoe de straten komen te liggen in dit deel van het industrieterrein, wat Graafstate gaat heten.

Ik heb gebruik gemaakt van de in mei/juni huis-aan-huis verpreide plattegrond van de gemeente Duiven. Daar staat deze info al wel op ingetekend. Echter nog geen straatnamen in gebied Graafstaete.


Preciezere details dan mijn schets uit de losse hand weet Navteq vast wel te verkijgen via de Gemeente Duiven.


Frits de Laar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Was er gisteren ook geweest. Dit viel me inderdaad ook op en wilde het al gaan melden. Je was me dus voor!

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. als je vanaf de Ratio richting het industrieterrein Nieuwgraaf rijdt krijg je t.h.v. de Graafsingel, Tullenersweg en Nieuwgraaf de melding dat je rechtsaf moet. Dit is echter gewoon een doorgaande weg (zonder andere mogelijkheden dacht ik) en de melding is dan ook totaal overbodig. Zouden jullie hier ook eens willen kijken? Ik kreeg deze melding toen ik vanaf de Ratio kwam met als eindbestemming Nieuwgraaf 104 (Navitech zit daar en ik wilde daar ff kijken). Je komt deze melding dan vanzelf tegen.

P.p.s. als ik als eindbestemming Nieuwgraaf 104 ingeef dan kom ik niet op de bestemming. Ik word wel heen en weer gestuurd, maar de bestemming ligt echter niet waar mijn systeem zegt dat het ligt... Zouden jullie dit nummer ook eens willen ingeven en kijken of het bij jullie wel klopt?
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Toho_NL,

de gehele nummering op Nieuwgraaf is een beetje zoeken (rij ook zo wel eens rondjes op weg naar de goedkoopste lpg-pomp op industrieterrein.). Nummering wijkt behoorlijk af. Bij de Ratio heeft een Telecomoperator een tijdelijke zendmast neergezet. Uit de gemeentelijke bouwvergunningen was ik op basis van het huisnummer al eens aan het zoeken geweest, maar kwam uit in de buurt van de Volkswagendealer, wat beduidend verderop is. Mobiele telecom is een van mijn andere afwijkingen, vandaar dat ik locatie zocht :-)

De Tullenerweg (is miniscule rode lijntje) naast de Graafsingel is eigenlijk een fietspad (Formeel kun je nergens met een auto deze inrijden. Verderop maakt de Graafsingel een scherpe bocht naar rechts, hier gaat de naam over in Nieuwgraaf. Hier zit ook wat fout in de navigatie-cd van Navteq Spring-Summer 2004. Dit punt bedoel jij waarschijnlijk ook, waar je rechtsaf moet.

Maar daar schreef ik al over in: viewtopic.php?t=2210

Nog geen reactie daarover gehad van Navteq.

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Dat punt bedoelde ik inderdaad :). Misschien is het handig als Navteq de huisnummers eens controleert ofzo? Ik heb iig het idee dat die niet helemaal correct zijn.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Sinds donderdag is rotonde 1 klaar.

Ik zie echter aan stroken asfalt dat in de toekomst er vanaf rotonde 1 twee stroken liggen in de richting van de bestaande rotonde op de Oostsingel.

Weet dus niet geheel dat de gemeente Duiven wil gaan construeren, maar ik neem aan dat Navteq het wel boven water krijgt bij een check ter plaatse, danwel onder genot van een kopje koffie bij de gemeente-ambtenaar ;-)


Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Ik zie dat beide rotondes al op Maporama staan ingetekend.

In dit geval mooi op tijd, daar de tweede roronde nog niet eens aangelegd wordt. Ook de weg op dit stukje terrein is maar voor een klein stukje klaar. De rest moet volgens mij nog ingemten worden.

Verder verwijs ik in dit stuk ook nog naar viewtopic.php?t=2210

Zie dat dit inmiddels ook is ingepast in die gekke hoek (alwaar Toho_NL ook al een opmerking over had).



Klasse Navteq !

Ben zeer tevreden dat de input die wij met z'n allen aanbrengen door jullie vanuit dit forum wordt opgepikt :Yes:

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoe staat het inmiddels met de vorderingen? Ligt er al meer geometrie? Op Maporama staat namelijk al wel meer geo. De naam van het industrieterrein (Graafstate) ontbreekt echter nog (net als de industriepolygoon (zo'n grijs vlak)).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Men is nu bezig met de rotonde in de Westsingel, deze krijgt meer rijbanen om de doorstroming te verbetern.
Rotonde is afgesloten tot eind juli (meen ik).

De middelste rotonde is al af, inclusief een deel van de Lithograaf. Is nog wel een grote bouwterrein.

De laatste rotonde is er in het geheel nog niet. Hier is Navteq dus erg vroeg bij met het intekenen, of de gemeente is erg traag :-)

Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 17 nov 2021 20:05 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 378
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 31 aug 2019 11:29 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 463
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 15 jun 2019 11:09 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 647
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 01 dec 2019 12:58 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 475
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 28 feb 2019 20:25 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 720
  • Nieuwe CD in Renault V28 (4R-LPN)
    door rayman76 » 22 apr 2018 10:02 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 728
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 24 feb 2020 20:16 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 351

Terug naar “Navteq”