Lelystad --> Lindelaan

(voorheen NavTech)
pbm
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mar 2004 00:18

Lelystad --> Lindelaan

Bericht door pbm »

Hallo.

Weer een klusje voor Navteq.

Denk weer een voudje gevonden te hebben op een navi-cd.

De Lindelaan in Lelystad.

Volgens mijn navi bestaat deze weg niet maar op de kaart reed ik wel op een weg. Laat hier aan het begin een bordje lindelaan staan :D

Ik rijd met een ms5000 SW 7.6 en een cd van 2003-2

mijn dank is groot.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Weet je toevallig de naam van de weg die Lindelaan zou moeten heten? Dat maakt het zoeken voor Navteq iets makkelijker denk ik :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

Toho_NL schreef:Weet je toevallig de naam van de weg die Lindelaan zou moeten heten? Dat maakt het zoeken voor Navteq iets makkelijker denk ik :).

Groetjes,

Toho_NL.
Lindelaan :?:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik bedoel dat hij aangaf dat hij op een weg reed, maar dat deze weg niet de naam "Lindelaan" had. Ik vroeg me af hoe deze dan wel heette :). Dat hij Lindelaan MOET heten snapte ik wel, maar hoe heet hij nu in de database?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Re: navi-faut

Bericht door Han »

pbm schreef: Volgens mijn navi bestaat deze weg niet maar op de kaart reed ik wel op een weg. Laat hier aan het begin een bordje lindelaan staan :D
Hallo Toho_NL

Dan snap ik je vraag nog niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

pbm schreef dat de straatnaam niet bestond (is dus niet te kiezen), maar toen hij daar reed reed hij wel op een weg (een stuk geometrie dus). Ik vraag me dus af hoe die weg heet die pbm op zijn kaart zag die eigenlijk Lindelaan moet heten. Er ligt daar dus al wel geometrie, maar zonder de naam Lindelaan. Mijn vraag is wat de naam van die geometrie is :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pbm
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mar 2004 00:18

Bericht door pbm »

IK heb helaas niet gekeken hoe de weg heet toen ik er op reed. maar het feit blijft dat ik de weg niet kon selecteren uit de database. Dat lijkt mij belangrijker dan echteraf concluderen dat de weg waarop je uiteindelijk rijdt daadwerkelijk Lindelaan heet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Lelystad - Lindelaan

Bericht door NAVTEQ »

Hallo PBM,

zou je voor alle duidelijkheid willen bevestigen of navolgende intrepretatie van jouw melding goed is?
1. Je probeerde, de 2003-2 CD gebruikend, door middel van adresselectie de Lindelaan in Lelystad te selecteren.
2. Het systeem had echter geen Lindelaan in Lelystad.
3. Maar tijdens jouw rit zag je dat op het beeldscherm de weg waarop jij reed als "Lindelaan" werd weergegeven.
4. Wat overeen kwam met de naam die je op een straatnaambordje aan het begin/einde van de weg stond.

Klopt dit? Een antwoord maakt duidelijk waar we moeten zoeken!

met groet het NAVTEQ NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pbm
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mar 2004 00:18

Bericht door pbm »

1. juist
2. juist
3. onjuist. Niet gekeken op het coordinatenscherm hoe de weg exact heet. Maar zag wel op het scherm dat ik op een grijze lijn reed. Ik rijd altijd met de plattegrond op het volledige scherm. (MS5000)

4. juist.

Meer vragen? Stel ze gerust.

groetjes,

Piet van der Meulen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Er ligt dus wel een weg op de juiste locatie, alleen heeft deze niet de juiste naam en is daarom ook niet te selecteren in de lijst van straatnamen (klopt deze conclusie?).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pbm
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mar 2004 00:18

Bericht door pbm »

ik denk dat ik nog maar eens daar ga kijken het is niet zo ver weg.

Er staat maar een gebouw aan deze straat (waterschap), maar tja het blijft een adres.


Weet de naam niet van die weg, heb daar niet op gelet. Ik kijk nooit op het scherm opwelke weg ik rijd, daar zijn de straatnaambordjes voor.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pbm
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mar 2004 00:18

Bericht door pbm »

Er ligt dus wel een weg op de juiste locatie, alleen heeft deze niet de juiste naam en is daarom ook niet te selecteren in de lijst van straatnamen (klopt deze conclusie?).
Heb het even gecheckt, de straat heeft gewoon helemaal geen naam volgens mijn navi. Gelukkig gebruikt de postbode geen navi want dan hebben ze daar een serieus probleem.

Ik ga nu even op zoek naar mijn originele papieren navigatiesysteem van Shell want morgen moet ik met een huurtruck en een podiumwagen naar Alphen aan de Rijn. Heeft mijn bijrijder ook wat te doen.

groetzels

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
arjeh
Normal Member
Normal Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:10

Bericht door arjeh »

Ook even gekeken op internet. Bij www.routenet.nl is de straat niet bekend (voor binnen nederland wordt TeleAtlas gebruikt) en wanneer men een route plant buiten nederland wordt NavTeq gebruikt!!!!!

Maar op de site van de ANWB bij hun routeplanner wordt de Lindelaan in Lelystad wel genoemd. En inderdaad, er is maar 1 adres bekend op deze weg. Maar zo'n Waterschap heeft een postbusnummer; ik denk niet dan J. de Postbode op zijn fietsje daar naar toe gaat.

Even off-topic: http://zoekopnummer.qik.nl (invoeren van telefoonnummer of postcode)

En deze is helemaal geweldig: http://www.zoekenbel.nl

Groet,

Arjeh

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Bericht door NAVTEQ »

Beste PBM,

De Lindelaan is sedert Januari 2004 in onze database opgenomen.

Met vriendelijke groet,

NAVTEQ NHS-Team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”