Kleine foutjes in geometrie Beneden Leeuwen en Druten

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Kleine foutjes in geometrie Beneden Leeuwen en Druten

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq,

De rotonde van de Van Heemstraweg / Noord Zuidweg heeft in de database een splitsing van wegen (met zo'n tussenberm) als ik vanaf Beneden Leeuwen kom. Dit is in werkelijkheid niet zo. Dit is wel het geval als ik vanaf Druten kom (dit staat goed in de database). Zouden jullie deze splitsing willen verwijderen?

Ook loopt er in de database parallel aan de Noord Zuidweg een stukje geometrie wat ik in werkelijkheid niet heb zien liggen (volgens mij is dit Druten, maar weet dit niet zeker...). Het heet in de database Vissert en ligt direct rechts als je op de kruising van de Noord Zuidweg met de Vissert de Vissert ingaat. Dit zal een fietspad zijn ofzo, maar ik zag het niet liggen. Willen jullie hier eens een kijkje nemen bij gelegenheid?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Nog eens even gekeken: de Vissert bestaat wel (de naam), maar er is teveel geometrie die die naam heeft. Er ligt in werkelijkheid minder geometrie (dat ventweggetje is er niet).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Toho_NL,

De betreffende geometrie is in juni 2004 aangepast.
De parallelweg hebben we verwijderd in augustus 2004.

Groeten,

Het NAVTEQ NHS-team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Kleine ikonen
    door mcl » 27 aug 2022 11:25 » in Waze
    Reacties: 2
    Weergaves: 223

Terug naar “Navteq”