Kalkwijk in Daalerveen en Vroomshoop

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Kalkwijk in Daalerveen en Vroomshoop

Bericht door Han »

Hallo NavTech NHS team,

Geachte NavTech Team leden alle vorige vragen waren natuurlijk kinderspel voor jullie.
Ik heb nu iets gevonden waarvan ik denk dat jullie een beetje hoofdpijn krijgen. :wink:

Oke het probleem:
De weg Kalkwijk licht op de grens van Vroomshoop en Daalerveen.
Vandaag moest ik op de Kalkwijk (even nummer onder de 10) in Daalerveen zijn dit is helaas niet te vinden.
Wel als je het invoert als Kalkwijk in Vroomshoop maar daar moest ik niet zijn of toch wel.
Als je dus vanaf kruising Vriezenveenseweg(Vroomshoop) / Smidsstraat(Daalerveen) de kalkwijk oprijd is links Vroomshoop en rechts Daalerveen zie onderstaande afbeelding.

Ik vond dit wel een aardige voor jullie. :lol:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Kalkwijk in Daalerveen en Vroomshoop

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Han,

dit bezorgt alleen hoofdpijn omdat het steeds niet lukte om jouw observatie te reproduceren. Naar nu blijkt is daarbij steeds een te recente databank gebruikt, waar de coderingsfout die jij beschrijft niet op voorkomt.
Allereerst, dit soort situaties zijn uitzonderingen in de realiteit, maar het komt wel vaker voor. Ze worden veroorzaakt door samenvoegingen van gemeenten of andere gemeente- of provincie grenscorrecties. We proberen in dit soort situaties extra secuur te zijn en regelmatig worden er controles uitgevoerd langs dit soort grenzen. Begin vorig jaar, in januari 2003, is ook door ons ondekt dat de Kalkwijk verkeerd was gecodeerd. Daarop is de situatie gecorrigeerd. Maar dat was te laat voor de database versie waar jij mee rijdt!

sorry voor de vertraging, het NavTech NHS team.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”