Grave, Maasbanddijk

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Grave, Maasbanddijk

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq NHS-team,

Vandaag reed ik in Grave / Nederasselt / Heumen (ik weet niet precies welk dorp het is, maar het ligt vlak bij Grave (dit dorp ligt aan de andere kant van de Maas)) op de Sluisweg en merkte dat in mijn database de Maasbanddijk ontbreekt. Er is een gedeelte alleen voor fietsers toegankelijk, maar ook een gedeelte is voor auto's toegankelijk. Ook is er een gedeelte alleen bestemd voor bestemmingsverkeer.. Wat er precies wel en niet toegankelijk is weet ik niet, maar de Maasbanddijk (dat gedeelte waar ik vandaag was) begon in de bocht van de Sluisweg richting de Eindsestraat.

Als ik op Maporama kijk (die gebruiken Navteq-kaarten) dan zie ik dat de Maasbanddijk ontbreekt (althans in ieder geval daar waar ik gereden heb). Het kan dus zijn dat deze weg bij jullie wel in de database staat (het is de weg die aansluit op de Sluisweg (maar dus niet de Eindsestraat)), maar bij mij ontbreekt hij in ieder geval.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik heb eens gekeken op Mapquest (die gebruikt op dit moment nieuwere kaarten van de Benelux dan Maporama) en het blijkt het dorpje Nederasselt te zijn. Ook in deze versie van de database ontbreekt de hierboven genoemde geometrie.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Grave, Maasbandijk

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Toho,

dit moet verder worden uitgezocht door middel van een veldverkenning. We hebben aan de oostzijde van Nederasselt een weg die "Maasbandijk" heet (met 1 d), waarvan geregeld gedeeltes alleen voor langzaam verkeer toegankelijk zijn. We nemen aan dat je dit gedeelte niet bedoeld, maar zoeken het verder uit.

groet het Navteq NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq NHS-team,

Hier onder een plaatje van de situatie (de weg begint iets noordelijker dan het sterretje en loopt richting het westen). Nogmaals: een gedeelte is voor fietsers, een gedeelte is voor alle verkeer en een gedeelte is voor bestemmingsverkeer. Deze weg loopt nog voorbij Balgoij (en richting Niftrik). Kortom: het is een nogal lange weg (die soms niet toegankelijk is voor auto's).

Groetjes,

Toho_NL.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik ben er laatst nog ff langs gereden (met de nieuwe 2005-1 DVD van VDO Dayton) en daar staat het nu wel goed op. De situatie is dus correct. Bedankt voor het aanpassen!

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”