Fouten in buitenland

(voorheen NavTech)
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Fouten in buitenland

Bericht door ritselaar »

Geachte medewerkers Navtech,

Heeft het zin om hier ook fouten te melden die ik tegenkom in Duitsland ?

Was dit weekend even sneeuw proeven in Winterberg.
De gehele route ging goed, behalve op knooppunt Oberhausen. (Ik wist de weg wel, maar 'Mieke' was de weg wel even kwijt)

Graag reactie, voordat ik probleem al dan niet mbv plattegrond van routeplanners verder ga beschrijven.

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Het Buitenland

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Frits,

wat ons betreft heb je drie mogelijkheden. (a) je schrijft in het duits een bijdrage op het duitse forum; (b) je meldt deze fout (bijvoorbeeld in het engels) op de formele NavTech website (http://update.navtech.com). Die worden automatisch doorgestuurd naar de duitse veldteams. Of (3) je meldt de gevonden situaties hier en wij sturen ze door naar de collega's in Duitsland. Het belangrijkste blijft dat de melding gemaakt wordt!

het NavTech NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Dan ga ik voor optie 3 :-)

Voordeel voor jullie is dat je mogelijk aan de hand van kaarten duidelijk kan maken wat er misgaat.

Europa pakket 2003-2 VDO CD Duitsland

Rijdende op de A3 (vanuit Nederland richting Oberhausen)wil ik de A2 op richting Hannover.
Systeem geeft aan dat ik de snelweg naar rechts moet verlaten.
Daarna moet je links aanhouden om eerst over de snelweg de bocht/draai naar rechts te maken.

Systeem riep wel iets als rechts aanhouden, daarna direct links aanhouden (of zoiets), echter op moment van links aanhouden was systeem in de war. Het leek alsof systeem dacht dat ik afrit gemist had en op de snelweg naar Oberhausen was gebleven. Net voordat ik de draai naar rechts maakte, gaf systeem na een herberekening aan om nog een 3 km door te rijden om dan een afrit te nemen (en vermoedellijk daarna te willen keren om de snelweg weer op te gaan.)

Zie tekening,(helaas verder inzoomen ging niet, waardoor je dus niet goed kan zien dat je op parallelle baan rijdt op het knooppunt, hoewel de blauwe lijn maakt een kleine verplaatsing naar rechts)

Frits
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi Navteq,

Ik heb ook een melding voor het buitenland. Ik was me aan het oriënteren op een wintersportvakantie voor het volgende seizoen en heb ff rondgekeken in het plaatsje San Martino di Castrozza (in Italië). Ik heb daar een lijst van gevonden met alle hotels in die plaats. Ik heb deze ff naast Route 66 gelegd (die maakt gebruik van Navteq kaarten) en gezien dat er een discrepantie is. Zouden jullie de ontbrekende hotels willen toevoegen aan de database? Ik wil ze ook wel 1 voor 1 insturen, maar dat levert mij én jullie alleen maar meer werk op...

Ik heb ook een kaartje van die plaats (misschien kunnen jullie die naast de database leggen om te kijken of alles erin staat) waar de locatie van de hotels is terug te vinden.

De hotels: http://www.dolomitisuperski.com/smartin ... &SUBC=8295
De plattegrond: http://www.dolomitisuperski.com/smartin ... artina.jpg

Alvast zeer hartelijk dank voor de moeite!

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. ik had dit volgens mij ook via jullie site gestuurd, maar omdat ik geen ontvangstbevestiging heb weet ik niet of ie goed is aangekomen, vandaar dat ik hem hier nog een keertje neerzet...
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • mijn auto tomtom maakt veel fouten
    door 123 » 20 jul 2020 22:10 » in Peugeot
    Reacties: 0
    Weergaves: 481
  • Tomtom GO 6100 World gebruikt kaart waarin nog veel fouten zitten, specifiek de huisnummers
    door Beckermanneke » 10 sep 2015 17:10 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 727

Terug naar “Navteq”