DVD Panasonic

(voorheen NavTech)
Richard
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jan 2004 20:43

DVD Panasonic

Bericht door Richard »

Hallo,
Bij deze heb ik een vraag wanneer de nieuwste dvd uitkomt van 2004 waar de nieuwe A50 opstaat voor een panasonic navigatiesysteem.
Alvast bedankt
Groetjes
Richard
Als iemand vragen heeft over div. merken navigatie en voor schema's van VW en Audikan je deze bij mij gratis verkrijgen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Richard,

Over welke Panasonic heb je het? Bij mijn weten zijn er drie verschillende systemen (DV1800-2000-2300) waarvoor ook verschillende kaarten nodig zijn.

Overigens zou het me verbazen als NavTech op deze plaats "introducties van kaarten" zal doen. Dat is immers een deel van de marketing van een bedrijf, en daarvoor is dit forum niet het meest aangewezen instrument :wink:

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

DVD Panasonic

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Richard,

JW heeft gelijk dat dit informatie-uitwisselings-forum niet de aangewezen plaats is om product introducties te doen. En bovendien met de meer dan 1000 producten die wij jaarlijks op de markt brengen zou dat ook een bijzonder tijdrovende opgave zijn.
Om je niet helemaal met lege handen te laten zitten raden wij je aan om binnenkort eens contact op te nemen met je dealer want het goede nieuws is in aantocht!

met vriendelijk groet het NavTech NHS team.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Panasonic CN-DV 2300N werkt niet
    door jaapsaab » 10 sep 2015 13:05 » in Panasonic
    Reacties: 4
    Weergaves: 1629

Terug naar “Navteq”