Duiven: herbenoeming straten industrieterren Nieuwgraaf

(voorheen NavTech)
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Duiven: herbenoeming straten industrieterren Nieuwgraaf

Bericht door ritselaar »

Eindelijk is men er in de gemeente Duiven uit.
Alle straten op industrieterrein Nieuwgraaf krijgen nu een eigen naam, in plaats van dat alle straten Nieuwgraaf heten.

Het gaat al in op 1 juni 2005.

De desbetreffende gemeentefunctionaris deelde mij per email mede: "Hierbij doe ik u onze conversietabel toekomen als het gaat om de nieuwe straatnamen, pandnummers en postcodes op Nieuwgraaf. De nieuwe namen gaan op 1 juni 2005 in. Op korte termijn zal er nog een Nieuwsbrief uitgaan naar de zittende ondernemers en zal er aandacht aan besteed aan de wijziging in de Duivenpost en op internet."

Lekker op tijd lijkt me.
Inmiddels is er nog wat aanvullende info. Op 25 mei publiceerde de gemeente Duiven dan eindelijk de informatie.
Er is een tekening beschikbaar: http://www.duiven.nl/gdu/brein/instyle. ... wgraaf.pdf

Bijgaand upload ik het excel-bestand met bedrijfsnamen en oude en nieuwe adres (gekregen van de gemeente Duiven), mogelijk dat Navteq deze info al heeft. Zoniet, dan staat ie hier ook. Heb het in zip-formaat gezet, daar anders upload niet mogelijk is.


Frits de Laar


aangepast op 26-5-2005
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Inmiddels is de benaming aangepast :). Klopt het dat er nog steeds een stukje weg Nieuwgraaf heet (jn werkelijkheid)? En kan je bij de Ikea niet meer rijden (aan de kleur te zien)?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Er is nog steeds een stuk Niuewgraaf, zeg maar grofweg rondom de Makro.


Ik zag ook dat "gekke stukje" bij de Ikea.

Zo klopt ook het stukje weg niet tov benzindestation van de Makro en de Belcompany.

Moet morgen tanken daar, zal dan even kijken en een kaartje bijvoegen,

wordt nog vevolgd.

Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik ben gister erlangs gereden (over de snelweg) en heb zo op het blote oog (maar het was daar wel heel druk) geen vreemde dingen kunnen ontdekken. Volgens mij kan je daar gewoon rijden (en is het dus niet helemaal correct in de database). Ben jij er nog geweest, Frits?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Het plaatje op Maporama.com klopt niet geheel.

Ik heb bijgaand plaatje op stukje Biograaf nog wat doorgestreept, want daar ligt gewoon een mooi perkje :-)


Het stukje Biograaf vanaf de Nieuwgraaf is de "hoofdweg"om bij Ikea te komen. Het laatste stukje Biograaf wat rechtsonder bij mijn plaatje net ontbreekt is volgens mij het einde van de parkeerplaats en eindigt bij eengroot hek waar d personeelsparkeerplaats van de Ikea ligt.

Het lijkt me dat Navteq dit stukje nog maar eens moet controleren.

Als je kijkt op je dvd en inzoomt in dezefde buurt, zie je ook al dat de huidige wegcodering (die dus op de dvd staat) wat "apart" is qua codering van de wegen.

Verder worden overal grote parkeerterreinen altijd ingetekend met waar de weg ligt, bij Ikea en Makro ontbreekt dit compleet. Weet uiteraard niet wat de eisen zijn bij Navteq dat parkeerterreinen wel / niet ingetekend worden.

Frits de Laar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi Frits,

Dat lijkt me duidelijk :). Is het trouwens ook zo dat nummer 7 (van de Biograaf) daar zit? Op het kaartje is te zien aan welke link deze zou moeten zitten. Wellicht is het anders een idee om de hele Biograaf eens te controleren...

Ik zie trouwens ook dat de geometrie bij de MC Donald's niet helemaal correct is. De weg naar het zuiden sluit namelijk, als ik het me goed herinner, aan op de Dijkgraaf. Weet jij toevallig of dit klopt, Frits?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Ik lees nu pas je reactie, dan had ik even kunnen kijken.

Op nummer 7 hoort volgens de info van de gemeente Beterd Bed te zitten.

Dit zal ik nog een keer checken.


Verder is stukje bij Ikea niet helemaal 100%.

Zie bijgaand plaatje.

Dikke zwarte streep uitvalsweg om vanaf Ikea weg te komen. Met rood dat kleine hoekje weggehaald, want dan zou ik met de auto dwars in het magazijn rondrijden :-)

Verder dat ingekleurde gele stukje: is eenrichtingsverkeer (alleen van ZW -> NO). Om bij Ikea weg te komen via de zwarte weg richting NW om daar weer op de Biograaf uit te komen.


Kortom: Navteq mag hier dus nog wel een rondje rijden.


Frits
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Dan nog even stukje McDonald.

Je hebt gelijk. Zie plaatje, met blauw aangevuld.


De codering van de rest om de McD is volgens de kleur autovrij, dan moeilijk om door de Drive te rijden :-)


Kortom ook hier: Navteq, graag checken in combinatie met een lunchpauze :kwijl:


Frits
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Even een vraagje naar aanleiding van de aansluiting van de geometrie bij de Mac... Weet jij of je daar gewoon op mag rijden (vrij toegankelijk of privéweg ofzo)? En is dit eventueel eenrichting? En klopt de naam van die weg nog (zit de Mac nog steeds aan de Nieuwgraaf of heet dat anders)?

Het grijze gedeelte bij de Mac daar betekent dat het een weg is waar je alleen overheen gestuurd wordt als je er moet zijn (plan maar een route, dan zie je dat).

Tot zover even de vragen ;).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Stukje hoger in dit topic vind je nog de nieuwe straatbenaming, inclusief de naam van de winkel. :-)

Mac zit nog op de Nieuwgraaf.
Op het bord bij de ingang staat niet dat het eigen terrein is, wel dat op dit terrein de normale verkeersregels gelden.
Dit soort teksten staat meetsal op terrein wat eigen terrein is.

Om de Mac heen, zijn alle straten eenrichtingsverkeer, waarbij de rijrichting tegen de klok in, als je op het plaatje wat hoger kijkt. Geldt voor beide ringen (als je snapt wat ik bedoel).

Het stuk weg, naar de zuidkant toe (en dus het stukje wat ik erbij getekend heb is ook eenrichtingsverkeer) is ook eenrichtingsverkeer van noord naar zuid toe.

Dan je vraag over nummer 7 op de Biograaf. Als ik situatie ter plaatse bekijk en dan zie waar en hoe de 7 op de tekening staat, dan klopt het wel ongeveer. Nummer 7 (beddenzaak) bevindt zich op dat stukje weg (zuidoost-> noordwest). Huisnummer staan niet op pand, voor zover ik vanmiddag kon zien, dus ik moet het doen met wat welke winkel ik zie en de eerder genoemde stratenlijst.

Verder blijft dat stuk weg (inclusief die wegen op parkeervakken van Ikea) wat onduidelijk. Er staan zelfs pijlen op de weg voor de rijrichting (geen idee of het dan echt éénrichtingsverkeer is).

Korotm Navteq: dat stuk rondom Biograaf/Ikea graag een keer checken en eventueel aanpassen.


Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”