Dordrecht-elbeweg, rotterdam

(voorheen NavTech)
Muha
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 sep 2005 07:15

Dordrecht-elbeweg, rotterdam

Bericht door Muha »

Hallo,
Ik zag net op maporama.com dat mijn route aangepast is. Allenmaar nog dat laatste afslag klopt niet.
Merwedeweg is verkered, het moet afslag Engeland zijn ( haven nr weet ik niet ) en dan Rijnweg- Elbeweg.

groetjes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Wat bedoel je met dat je route is aangepast? Is er een nieuwe straat bijgekomen ofzo? Wat is er nu precies verkeerd? Is dat de afritnaam of is de route niet correct?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Muha
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 sep 2005 07:15

Bericht door Muha »

Ik heb het al over gehad...over mijn kd-nx901...en bij maporama was precies zoals bij kd-nx, je komt er wel op je besteming maar de route ( snelste ) was niet zoals het hoort te zijn.
Nou, vandag keek ik toevallig op maporama en het is precies goed op die ene laatste afslag na maar hopelijk komt het ook goed.

hoop dat je me nu beter begrijpt
g.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Het lijkt me dat dit meer door de software komt dan door de kaarten. Wellicht kan je dit beter kan melden bij je systeembouwer?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Muha
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 sep 2005 07:15

Bericht door Muha »

Jij begrijp me verkeerd...maporama heeft toch nix met SW te maken. Laten we nou kd-nx er buiten.
De route van Dordt pc 3328 naar elbeweg, rotterdam pc 3198 was niet goed, op MAPORAMA dus. Maar vandag heb ik het weer gechekt en het is nu OKE. Op kaart was het gewoon niet goed en nu wel.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ow okee, dan heb ik je verkeerd begrepen... Maar begrijp ik het dan nu goed dat de route nu wel goed is (de snelste route) als je dat op Maporama ingeeft?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Muha
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 sep 2005 07:15

Bericht door Muha »

Ja dat klopt, alleen maar de laatste afslag vanaf N15 klopt niet, maar dat heb ik ook aangegeven in de e-mail op de NAVTEQ site een paar weken terug.
Hopelijk komt het ook goed binnenkort.

groetjes.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”