Doetinchem --> Doetinchemseweg

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Doetinchem --> Doetinchemseweg

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq,

Er zit een foutje in de database bij de Doetinchemseweg in Doetinchem.

1. Allereerst komt deze weg twee maal voor in 1 plaats. Ik ben niet naar beide wegen gereden, maar het lijkt me dat dit niet klopt. Zouden jullie eens willen kijken hoe dit zit (of beide bestaan)?

2. Ik krijg tevens de mogelijkheid om, als ik als plaats Doetinchem geselecteerd heb, te gaan naar Wehl (deze keuze krijg je als je de straatnaam ingeeft).

3. Ik moest zijn op de Doetinchemseweg op het industrieterrein Wijnbergen. Als je daar van de A18 af komt en dan over de Europaweg naar het noorden rijdt dan eindigt de splitsing van gescheiden wegen verder naar het noorden toe (er is langer een scheiding tussen de twee weghelften). Zou hier naar gekeken kunnen worden?

4. Als je vervolgens rechtsaf gaat om de Bedrijvenweg op te gaan, dan kom je op een rotonde uit. Als je daar linksaf gaat dan ga je de Doetinchemseweg op. Dit heet bij jullie echter 'Oude Doetinchemseweg'.

5. Daarna kan je ook linksaf dat lusje op. Dat klopt, maar je krijgt geen begeleiding dat je daar links- of rechtsaf moet. Het systeem denkt dat rechtsaf de doorgaande weg is.

6. Als je daar dan dus rechtsaf gaat, dit is nog steeds in werkelijkheid de Doetinchemseweg, dan krijg je een zijstraat naar links. Deze weg is de Oude Doetinchemseweg. Volgens de database zou deze ook naar rechts doorlopen, maar deze link is er niet (meer).

7. Als je hier niet afslaat, maar gewoon rechtdoor rijdt (het blijft nog Doetinchemseweg), dan zit er aan de rechterkant een Carpoolplaats. Deze ontbreekt nog.

8. Als je de Doetinchemseweg vervolgt, zit er aan de rechterkant o.a. De Pedaleur. Deze heeft huisnummer 71. Dit nummer staat niet in de database. Zou deze kunnen worden toegevoegd?

9. Zouden de overige namen van het industrieterrein (met huisnummers) ook gecontroleerd kunnen worden? Er staan daar namelijk enkele nieuwe gebouwen waarvan de huisnummers nog ontbreken in de database.


Kort samengevat: controleer a.u.b. het einde van de splitsing tussen de wegen op de Europaweg, de juistheid van de Doetinchemseweg (of die inderdaad zo vaak bestaat), bij woonboulevard is rechtsaf geen doorgaande weg, haal linkje van Oude Doetinchemseweg gedeeltelijk weg, voeg Carpoolplaats toe, verander de naam Oude Doetinchemseweg deels in Doetinchemseweg, voeg de huisnummers toe van de Doetinchemseweg en controleer de rest van de huisnummers op het industrieterrein.

Als er nog vragen zijn of iets niet duidelijk is, dan weten jullie me te vinden.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

En ook deze problemen zijn de wereld uit! Het wordt dan ook gesloten.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”