Beuningen (Gld.) --> Thujapark

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Beuningen (Gld.) --> Thujapark

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq,

Als ik naar de apotheek (het servicepunt) ga dan zegt het systeem niet op de juiste plaats dat ik er ben. Nu weet ik natuurlijk zelf wel waar de apotheek ligt, maar toch wilde ik even kijken of de navi het goed deed. Ze deed het dus niet goed.. Als bestemming gaf ik in: Thujapark 1 (in Beuningen (Gld.)). Het systeem zegt dat ik er ben als ik vanaf de rotonde van de Wilhelminalaan / Thujapark / Trajanussingel het Thujapark oprijd. Bij de T-splitsing meld het systeem dat ik er ben. Beter zou zijn: op de rotonde het Thujapark in, bij T-splitsing links, linksaf Esdoornpark in, meteen daarna weer linksaf (een soort van oprit met een parkeerplaatsje) (deze geometrie ontbreekt) en dan aan het eind van dat stukje geometrie bestemming bereikt. Er zitten daar nog meer panden (dokter, etc) en het zou handig zijn om dit stukje ook op te nemen. Zo ben je dichterbij als je "bestemming bereikt" hoort. Nu ontbreekt het stukje geometrie helaas. Zouden jullie dit op willen nemen? Aan dit stukje liggen namelijk enkele panden en niet aan het stukje waar je nu "bestemming bereikt" hoort. Het is nu niet geheel duidelijk (wel voor mij natuurlijk, omdat ik daar in de buurt woon) waar je moet zijn (je moet namelijk het Esdoornpark nog in en dan meteen weer linksaf).

Alvast hartelijk dank,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Toho_NL,

In juli 2004 heeft ons veldteam na een verificatie rit de geometrie opgenomen.
Deze is beschikbaar vanaf de NAVTEQ 2004 Q3 release.

Met vriendelijke groet,

Het NAVTEQ NHS-Team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”