Beuningen (Gld.) --> klein stukje ventweg ontbreekt

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Beuningen (Gld.) --> klein stukje ventweg ontbreekt

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq,

Zojuist een klein foutje ontdekt: als je vanaf Nijmegen over de Van Heemstraweg rijdt ontbreekt er nu een klein stukje ventweg. Dit is ongeveer t.h.v. Van Heemstraweg 32. Het is tegenover de begraafplaats. Als je vanaf Nijmegen komt rijden ligt het aan de rechterkant (vlak nadat je de bebouwde kom bent binnen gereden). Zouden jullie deze ontbrekende geometrie willen toevoegen (en de huisnummers aan dat stukje willen leggen)?

Alvast bedankt,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik ben er nog eens langs gereden en ben tot de conclusie gekomen dat ik er naast zit (kan ook weleens gebeuren ;)). De huidige geometrie (die in de database staat) komt WEL overeen met de werkelijkheid. Mijn systeem zal waarschijnlijk wel in de war zijn geweest... Deze melding kan dus wat mij betreft dicht (hij had er niet eens moeten staan ;)). Ik verwijder hem niet, omdat Navteq misschien al hiermee bezig was en ze hem dan niet kunnen terugvinden....

Groetjes en excuses voor enig ongemak,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Denemarken ontbreekt
    door CapadY » 05 apr 2023 22:00 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 481
  • VW Discover media Stem ontbreekt
    door twicki » 08 dec 2015 13:13 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 2457

Terug naar “Navteq”