Beuningen (Gld.) --> industriegebied Schoenaker

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Beuningen (Gld.) --> industriegebied Schoenaker

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq,

Ik was vandaag op het industrieterrein Schoenaker en heb daar enkele foutjes gevonden. Zo bestaat de Woerdstraat niet. Deze staat nu wel in jullie database. Ook de geometrie van de Steeg ten noorden van dit industriegebied (als je via de Platinawerf de Steeg oprijd (rechtsaf de Steeg op)) is niet geheel correct. Zo ligt er bij het slootje een "dubbele" weg in de database, maar die ben ik niet tegengekomen. Volgens mij is 1 van die twee (de langste) een voetpad (weet dit niet zeker) en de ander bestaat volgens mij niet. Ook de Chroomwerf ben ik niet tegengekomen. Dan is er nog een stukje geometrie voor de Ijzerwerf 3 die gewoon aan de doorgaande weg ligt (het extra stukje geometrie is overbodig).

Zouden jullie dit industriegebied eens willen bezoeken en daar waar nodig bijwerken? Mijns inziens moet er gebeuren:

1. Woerdstraat verwijderen
2. geometrie van de Steeg aanpassen (daar waar nodig wat verwijderen)
3. controleren of de Chroomwerf bestaat (staat niet in de Gemeentegids......) en indien nodig verwijderen
4. de extra geometrie voor Ijzerwerf 3 verwijderen en het huisnummer aan de doorgaande weg leggen
5. de lengte van de Platinawerf controleren en indien nodig aanpassen (de weg loopt nu op de kruising van de Platinawerf en de Ijzerwerf te ver naar links (als je linksaf slaat op die kruising en de doodlopende weg inrijdt))
6. het kleine ventweggetje langs de Platinawerf opnemen (rechtsaf op de kruising van de Platinawerf met de Ijzerwerf)
7. controleren of de rest klopt (volgens mij heb ik zo alles genoemd, maar weet niet zeker (bijvoorbeeld qua routebegeleiding)

Alvast bedankt voor de moeite,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Bericht door NAVTEQ »

Beste Toho_NL,

Dit wordt geverifieerd in het veld en aangepast.

Groeten,

Het NAVTEQ NHS-team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”