Benaming afrit 27 A12 nog steeds onjuist

(voorheen NavTech)
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Benaming afrit 27 A12 nog steeds onjuist

Bericht door ritselaar »

Ik heb hier al over geschreven in topic viewtopic.php?t=2592

Navteq schrijft dat inmiddels de aanpassingen zijn gedaan.

Dit is wel correct voor de benaming op het Velperbroekcircuit, maar niet afrit 27.

Komende vanaf Velperbroekcircuit geeft Navteq DVD 2005/06 C-IQ nog steeds aan bij afrit 27 Zutphen.

Dit moet zijn Westervoort.

Mogelijk dat Navteq het wel al goed heeft, maar dat door de wat oudere database deze nog niet correct op de dvd staat.

Toch maar even gemeld.

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi Frits,

Bedoel je hier de afrit naar de Nieuwgraaf (het industrieterrein)? Als dat zo is dan is dit al aangepast. Als je namelijk op Maporama ver genoeg inzoomt, dan zie je daar de namen op de afrit staan. Daar staat in beide richtingen Westervoort. Als je die dus bedoelt, dan is het reeds correct.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Zo weer terug uit Egypte. Daar heb je weinig aan navigatie, want iedereen doet daar waar ie zin in heeft om van A naar B te rijden :-)


Ja, dat is de afrit, die vanaf Velperbroekcircuit alleen maar te nemen is. Rij je op de hoofdbaan van de A12 dan is de eerste afrit die bij Duiven (28).

Ik weet zo niet 1-2-3 wat er precies op bord staat, maar in ieder geval Westervoort en Rhederlaag (recreatiegebied). En je kan dan ook naar de Nieuwgraaf (Makro/Ikea en de Mac).

Ik vond het raar dat wel op het Velperbroekcircuit het aangepast was, maar niet nij die afrit. Ik heb beide meldingen toen in 1x gedaan.

Ja, ik zie op Maporma nu ook Westervoort staan. Nu maar hopen op weer een snelle en dan up-to-date kaart materiaal.

Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • RNS510 nog steeds zo diefstalgevoelig?
    door martijn2308 » 10 aug 2015 21:56 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 744

Terug naar “Navteq”