Begeleiding mist bij opgaan A4/A5

(voorheen NavTech)
arjeh
Normal Member
Normal Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:10

Begeleiding mist bij opgaan A4/A5

Bericht door arjeh »

Heren/dames van NavTech,

Van de week reed ik met iemand mee die met een NavTech cd 2003/02 reed in een vdo-systeem. Zelf rijd ik met TeleAtlas ( :cry: ). Hetgeen waar ik mij zeer over verbaasde was dat de A5 (nieuwe 'doorsteek' A4/A9 bij Schiphol) er al op stond. Mijn complimenten, want ik geloof dat de database van medio dit jaar is. Hieronder een ontbrekende begeleiding:

Wanneer je vanaf de N201 de A4 op wilt gaan richting Amsterdam mist de begeleiding dat je rechts moet aanhouden. Als je dit niet doet wordt je de A5 opgestuurd (dit is eigenlijk min of meer rechtdoor). Er moet zo snel mogelijk de melding komen dat je rechts moet aanhoud aangezien de afslag naar de A4 zeer snel komt.

Is het de bedoeling dat we via deze site inderdaad de meldingen doen of kan dat ook via jullie eigen site. Het lijkt mij dat hier op een gegeven moment honderden meldingen binnen komen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

N201/A4

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Arjeh,

Bedankt voor je compliment! Dat horen wij natuurlijk graag. Wat betreft de aansluiting N201-A4 het volgende. De A5 is aan de kaart toegevoegd toen er nog volop aan gewerkt werd. De toevoeging is gebeurd op basis van de plankaarten. Als een standaard procedure worden, nadat ze geopend zijn voor alle verkeer, zulke belangrijke toevoegingen inclusief alle aansluitingen met het bestaande netwerk door NavTech mensen in het veld nog een keer nagereden om te checken of alles ook klopt. Voor de A5 staat dit voor de korte termijn op het programma, en dan wordt ook zeker nagegaan hoe precies de aansluiting N201-A4-A5 moet zijn.

Wat betreft de vraag of het de bedoeling is om alle meldingen via het forum te doen, is het antwoord dat het ons niet uitmaakt hoe meldingen bij ons binnenkomen via het forum, via onze website, via een brief of via een postduif, zolang de meldingen maar bij ons binnenkomen! Want daar wordt het product beter van!

het NavTech NHS-team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Re: N201/A4

Bericht door Toho_NL »

NavTech schreef:Hallo Arjeh,
Wat betreft de vraag of het de bedoeling is om alle meldingen via het forum te doen, is het antwoord dat het ons niet uitmaakt hoe meldingen bij ons binnenkomen via het forum, via onze website, via een brief of via een postduif, zolang de meldingen maar bij ons binnenkomen! Want daar wordt het product beter van!

het NavTech NHS-team
Met de postduif! Dat ga ik ook eens proberen :)... Ik zie het al voor me: staat er iemand de hele dag op het dak van het pand om de aanvliegende duiven te "ontvangen" en de foutmeldingen te lezen om vervolgens de duiven weer terug te laten vliegen :D.

Groetjes,

Toho_NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”