Arnhem --> Hoefbladlaan

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Arnhem --> Hoefbladlaan

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq NHS-team,

Ik heb een klein en een wat groter foutje gevonden in Arnhem.

Klein foutje:

Als ik als eindbestemming Hoefbladlaan 46 ingeef (in Arnhem) (komend vanaf de A326) dan stuurt het systeem me wel naar de Hoefbladlaan, maar naar de "verkeerde kant" van de straat. Deze straat wordt namelijk "doorkruist" door de Dovenetellaan. Je komt namelijk via die straat de wijk in (zo stuurde het systeem mij althans). Dan stuurt het systeem je op de kruising linksaf de Hoefbladlaan in, terwijl het huisnummer rechtsaf ligt. S.v.p. de huisnummers van die straat bijwerken / toevoegen. Het is hier trouwens ook zone 30.

Wat groter foutje:

Als ik vanuit de Hoefbladlaan (Arnhem) naar het Gele Rijdersplein (Arnhem) wil rijden dan stuurt het systeem me niet linksaf op het Monchyplein om de brug op te rijden, maar rechtdoor om vervolgens een lus te maken en me daarna rechtsaf de brug op te sturen. Je mag echter gewoon linksaf slaan op dat plein (om de brug op te rijden). Zouden jullie als jullie in de Hoefbladlaan zijn de eindbestemming Gele Rijdersplein in willen geven en kijken of jullie op het plein wel goed gestuurd worden (dan ligt het aan mijn systeem, maar ik weet dat niet zeker)?

Alvast bedankt,

Toho_NL.

P.s. als ik op Maporama kijk dan zie ik dat dit plein bij jullie "De Monchyplein" heet. Volgens mij moet dat "de" er niet bij...
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Arnhem - De Monchyplein

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Toho,

onze Arnhems gemeentelijke informant meent toch echt dat het "De Monchyplein" is, dus dat laten we zo. Voor de extra lus hebben wij geen databank verklaring. De route die het systeem voorsteld is mogelijk, maar niet logisch. Dat zou door het routeberekeningsalgoritme in het navigatiesysteem kunnen worden veroorzaakt. Maar dat is niet iets voor ons.

met groeten,
het NAVTEQ NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Arnhem - Hoefbladlaan

Bericht door NAVTEQ »

En wat betreft de Hoefbladlaan vraagt het teamlid dat de analyse heeft gedaan, dat hij wat meer informatie nodig heeft.
"Is de route vanaf de A325 naar de Dovenetellaan via de Meldestraat of via de Glederse Rooslaan?
Dit hebben we nodig om te weten wat linksaf slaan van de dovenetellaan betekent. (Kom je van de
andere kant dan is linksaf uiteraard ook anders). Aangeven of de aflag in ooselijke of westelijk richting is
is nog beter !!!"

Kun jij helpen?
het NAVTEQ NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Het is via de Meldelaan. Je moet dan dus volgens mijn systeem naar westelijke richting afslaan. Deze straat (de Hoefbladlaan) loopt daar dan na de bocht naar rechts over in de Egelantierstraat. Ik wordt daar dus in gestuurd, terwijl je NIET die kan op moet.

Is het zo duidelijk?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Bericht door NAVTEQ »

Beste Toho_NL,

Bedankt voor de uitleg. Alles is duidelijk en aanpassingen zijn gemaakt.

Met vriendelijke groet,

Het NAVTEQ NHS-Team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”