Amsterdam --> Kombuisweg

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Amsterdam --> Kombuisweg

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq,

Ik zag op Maporama dat jullie de Kombuisweg hebben toegevoegd. Mijn complimenten hiervoor. Ik zag echter helaas ook dat het niet geheel klopt. Als je namelijk uit zuidelijke richting komt (rijdend op de Nieuwe Hemweg) en rechtsaf de Kombuisweg inrijdt (dat klopt nog) dan kun je na ongeveer 5 meter meteen linksaf slaan. Dit ontbreekt nu nog. Daar liggen nogal wat bedrijven aan en die zijn nu met de navigatie niet geheel te bereiken. Zouden jullie bij gelegenheid deze geometrie willen toevoegen? Nu ligt bijvoorbeeld Kombuisweg 25 niet in het gedigitaliseerde gebied (dit baseer ik op het kaartje van Maporama). Gaarne deze geometrie toevoegen en de huisnummers aanpassen.

Alvast hartelijk dank,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Vandaag ook even op de andere sites gekeken (die ook een database van Navteq gebruiken) en het blijkt inderdaad zo te zijn dat de "extra" geometrie ontbreekt (natuurlijk kan het in de meest actuele database al verholpen zijn, maar dat horen we dan vanzelf wel).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik ben er vandaag nog geweest en het klopt inderdaad niet. De geometrie die er ligt is nioet volledig en komt dus niet overeen met de werkelijkheid. Ook de huisnummers liggen niet goed (als gevolg van te weinig geometrie).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Bericht door NAVTEQ »

Beste Toho_NL,

Hier wordt aan gewerkt!

Groeten,

Het NAVTEQ NHS-Team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”