Almere: aansluiting Cinemadreef naar Veluwedreef

(voorheen NavTech)
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Almere: aansluiting Cinemadreef naar Veluwedreef

Bericht door Riekus »

Ook op de DVD2004/2 is deze aansluiting niet goed. Komend vanaf de Cinemadreef met de routewens linksaf wordt ik naar rechts gestuurd met daarna, rijdend op de veluwedreef de aanwijzing om te keren bij de eerstvolgende kruising. Daarna kan ik dan volgens het systeem richting de rotonde veluwedreef/randstaddreef/vrijheidsdreef rijden.

en dat terwijl het zo gemakkelijk kan: gewoon linksaf-slaan aan het eind van de cinemadreef de veluwedreef op.

En het gaat hier NIET om kleine lokale wegen maar om belangrijke toegangs- en doorgaande wegen in Almere !

Zelfde probleem doet zich voor als je van de andere kant komt (Parkwijklaan) richting Veluwedreef. Dan wordt je ook eerst rechtsaf gestuurd (richting de rotonde vrijdheidsdreef/randstaddreef/veluwedreef) om op de rotonde 180 graden te draaien en op de veluwedreef verder te gaan.

M.a.w.: dit kruispunt staat NIET goed in de database en de eerdere reacties hebben niets opgeleverd.

Vergelijkbaar is de situatie op de randstaddreef kruising met de randstad (19-22). ook daar wordt je rechtsaf gestuurd of zelfs rechtdoor maar linksaf zit er NIET in. Terwijl het goed mogelijk is en zelf beter dan rechtdoor (want dan ga je rechtstreeks een woonwijk met 30km gebied in...)

Ik ben over dit feit zo ontevreden dat ik overweeg de overstap naar TeleAtlas te maken. Probleem is uitgebreid gemeld bij Navteq (via dit forum en via de Navteq site). Probleem wordt bij VDO gelegd maar ook op Maporama (Navteq kaart) wordt je verkeerd gestuurd !! het ligt dus echt aan Navteq.

Groet,
Riekus

Vandaag Teleatlas middels de preview uitgeprobeerd: alle hierboven genoemde fouten kwamen op de teleatlas DVD NIET voor !! Ik heb om die reden bij C-IQ service center opgevraagd wat een switch mij zou kosten (heb nu 2jr Navteq Benelux + 1 jaar Navteq Duitsland (vanaf februari/maart dit jaar) en denk er hard over te switchen)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Bericht door NAVTEQ »

Beste Riekus,

Wij hebben op het betreffende kruispunt inderdaad een fout gevonden. Deze fout is reeds in december 2003 (2004 Q1 release) aangepast. Bij Maporama is de routeplanning precies zoals je hebt aangegeven, dus ook de routering vanaf de Parkwijklaan is correct.

Wat betreft de kruising van de Randstaddreef met de Randstad, hiervoor hebben we meer details nodig.
In de NAVTEQ database (alsmede op Maporama) is het mogelijk alle richtingen in te rijden.
De vraag is dus; Welke kruising geeft het probleem? De Randstad/Randstaddreef/Spoorbaanpad die overgaat in de Charlie Chaplinweg, of een andere?

Met vriendelijke groet,

Het NAVTEQ NHS-Team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • USB aansluiting op PC
    door catmen » 11 mei 2014 21:18 » in Garmin
    Reacties: 3
    Weergaves: 987
  • Gsm antenne aansluiting
    door hjvn » 13 apr 2016 19:23 » in Vaste Blaupunkt systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 606
  • Aansluiting achteruitrijcamera op een pc5400 met een mom 5000 beeldscherm
    door fransvandervalk » 26 okt 2015 20:58 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 3
    Weergaves: 1447
  • Discover Media MDI kabel Groen lighting aansluiting
    door caribman » 21 jun 2014 18:50 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 2365
  • MMI 3G USA naar Europa
    door Errol1983 » 15 mei 2019 21:57 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 4
    Weergaves: 732
  • nav upgraden naar dvs speler
    door touran142 » 02 mar 2015 12:16 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 398
  • upgraden naar discover pro
    door paalpizzle » 31 mei 2015 19:55 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 3415

Terug naar “Navteq”